Malowana podłoga - inspiracje i pomysły

Mam co prawda drewniane podłogi, ale nie sądzę żebym miała odwagę pomalować panele z dębu z taką fantazją. Ograniczyłam się do pomalowania swoich mat bambusowych, które pokazywałam TUTAJ i TUTAJ. Moim marzeniem jest stary domek na wsi z drewnianymi podłogami. Jeśli je kiedykolwiek zrealizuję to deski na sto procent pomaluję korzystając z tych inspiracji.

http://www.designsponge.com/2009/07/before-after-loris-painted-floor.html

http://www.decorpad.com/bookmark.htm?bookmarkId=4039

http://www.archidir.com/patio-design/simply-decor-ideas-for-freshen-up-your-patio-and-terrace/

http://turquoisetulipsandbliss.tumblr.com/post/1155920171/mondays-make-me-want-to-rebel-and-paint-the

http://www.myhomeideas.com/how-to/weekend-projects/cottage-charm-10000001731322/paint-wooden-floor-10001391566329/

Jak widać możliwości jest co niemiara. Kolorystycznych i graficznych. Nie chodzi mi w tym przypadku o konkretny projekt tylko o pomysł na wykonanie czegoś niebanalnego. Mnie osobiście najbardziej zachwyca przedostatnia fotka z misternie wymalowanym dywanem. Podziwiam wkład pracy i staranność. Nie są to moje klimaty, ale efekt świetny.




28 komentarzy :

  1. Tak, to faktycznie jak dywan, ale jaki niebanalny.
    Dużo pracy z wymalowaniem takich wzorów jest, ale mamy gwarancję niepowtarzalności. Podoba mi się ten pomysł! Pozdrawiam, Lilleczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł jak najbardziej mi się podoba ale czy bym go zastosowała u siebie ? raczej nie , bo co jak mi się znudzi ??? zaś malowanie ???????

    info : musiałam zmienić adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie. Może kiedyś pomaluję na wsi podłogi. Np. w szachownicę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fakt! O tym nie pomyślałam.A to doskonałe rozwiązanie bo mam alergię.

      Usuń
  5. super pomysły, ten kwiatowy dywan - och i ach :)
    a szachownicę zrobię sobie w kuchni, tylko najpierw muszę dechy odkryć i wycyklinować ;/
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie do końca mnie przekonują takie podłogi, za kolorowe, za szybko by mi się znudziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwiej przemalować niż wymienić dywan.

      Usuń
  7. fantastyczne inspiracje, dzięki za nie:) przyjemnie się ogląda takie projekty, mimo że bardzo kolorowe podobają mi się:)))bardzo energetyczne podłogi:)pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widział już kiedyś w sieci taka podłogę ..Przypuszczam że stare deski bym pomalowała ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowo mnie urzekły Twoje inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podłogi
    Dziękuję jeszcze raz za cudowny prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, cudne inspiracje. marzą mi się drewniane podłogi. i taka odwaga do malowania ;]

    zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł. Właśnie odnawiam sypialnię w której mam starą podłogę z desek sosnowych, mm ochotę ją pomalować, ale mój mąż chyba by mi przegryzł tętnicę ze złości. Może kiedyś uda mi się go przekonać do tego pomysłu. Na razie stoczyłam z nim "walkę" o kolor sypialni. Oczywiście będzie biało-niebieska. Mam nadzieję, że w weekend uda mi się ją skończyć, i nareszcie nadrobię wszystkie zaległości. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również podobają się takie malowane podłogi, a możliwości rzeczywiście są nieograniczone , jak ludzkie fantazje.
    Z Twoich propozycji podobają mi się dwa ostatnie zdjęcia.
    A z naszych blogowych koleżanek to lambi z www.domija.blogspot.com,przemalowała kiedyś swoje kuchenne deski w szachownicę.
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię i ciekawy namiar.

      Usuń
  14. Najbardziej podoba mi sie wersja z pomalowanymi deskami na werandzie, w połączeniu z dodatkami wyglada elegancko i niebanalne
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś niezwykłego w tej czerni i bieli tkwi, to fakt.

      Usuń
  15. Ja mimo wszystko lubię "gołe" drewno. Jeśli miałabym wybrać z powyższych ewentualności, to najbardzoej do mnie przemawia czarno-biała szachownica. Nie wiem, jakoś nie jestem zwolenniczką rozmaitości na podłodze. Ale oczywiście fantazja ludzi, którzy wykonali powyższe projekty zasługuje na pochwały i inne ochy i achy :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. jedną z podłóg która mnie rozbawiła była drewniana podłoga pomalowana na biało. niby nic w tym śmiesznego ale łączenia dech były wypełnione czarnym silikonem. wizualnie wyglądało to jak piękne szpary. no odjazd po prostu :D

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka