Polecane posty

Rozdajemy tapety - wyniki

No i jak to czasami bywa ręka była szybsza niż oko i przez nieuwagę usunęłam sobie post z rozdaniem tapet. Niestety bloger nie ma kosza więc jak coś się usunie to w zasadzie jest nie do odzyskania. Znalazłam tylko kawałek w pamięci przeglądarki Google. O! Mniej więcej tyle:

Na szczęście zachowały się komentarze dzięki temu, że nie zdążyłam ich opublikować na blogu. Chociaż raz chroniczny brak czasu wyszedł mi na dobre. Mam nauczkę, od teraz pomyślę dwa razy zanim kliknę OK. 




W związku z tym romantyczna wersja tapety oznakowana numerem jeden pojedzie do osoby, której komentarz oznakowany był jako "poczynania domowe"




Natomiast tapeta numer dwa czyli "dmuchawce, latawce, wiatr" do Basi, która mnie wzruszyła tymi 29 metrami kwadratowymi. 



Przypominam, że tapety mają wymiar 300x210 cm. Bardzo proszę o kontakt na adres mailowy: weneda13@wp.pl celem ustalenia danych do wysyłki. Wszystkim dziękuję za udział i zapraszam na kolejne rozdania, bo to nie koniec. 




Komentarze

  1. Nie udało się tym razem - szkoda :(
    Ale gratuluję szczęściarzom :)
    Czy mogłabyś ponownie podać linki do tych tapet? Być może się zdecyduję na zakup.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Elli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejkuuuu:) Co za radość!!!Pierwszy raz w życiu cos wygralam i w dodatku takie cudo ,cudeńko:):) oszalałam z radosci :)dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:), ale się cieszę :) Wysłałam już swoje dane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, w końcu rozwiązanie konkursu. Myślałem że się nie doczekam. No cóż, tym razem mi się nie udało, może następnym będzie lepiej. Pozdrowienia dla zwycięzców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tapeta w dmuchawce, to prawdzie dzieło sztuki. Pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie planujecie powtórzyć akcji rozdawania tapet:)? Na próbe bym wzięła, może później do reszty mieszkania trafią:) Pozdrawiam Marek Ulman Skup aut Śląsk & Katowice

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta w dmuchawce śliczna naprawdę. Chociaż ja jak miałabym zamawiać to prędzej fototapety na wymiar ze zdjęcia, może być nawet swojego. Masz wtedy gwarancję, że nikt takiej samej tapetki nie ma i w ogóle miło się na takie zdjęcie patrzy. Ozdoba ściany najlepsza jaka może być.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home