Polecane posty

Poszukiwanie wielu zastosowań

Podstawowym problemem miłośniczek dekoracji do wnętrz jest tempo w jakim przyrasta ich liczba. Szafki i witryny pomieszczą jedynie określoną ilość, a mieszkania i nawet największe domy nie są z gumy. Nie twierdzę, że zawsze robię tylko przemyślane i praktyczne zakupy. Oj nie! 



Staram się jednak szukać kilku zastosowań dla przedmiotów, które już mam oraz dla tych, które kupuję. Czasami są to zastosowania oczywiste, czasami zupełnie zaskakujące. Same zresztą najlepiej wiecie, że w wielu przypadkach o dobrym efekcie decyduje potrzeba chwili i nasza pomysłowość. 


Bywają sytuacje, w których na przykład zaskakuje mnie określenie funkcji jakiegoś przedmiotu na metce. Dokładnie tak było ze szklanym pojemnikiem ze zdjęcia. Metka informuje, że jest to wazon. Dlatego pierwsza aranżacja zgodna z tym, co napisano.


Fajne i nietypowe rozwiązanie. Pomyślałam, że pięknie prezentowałoby się na weselnym stole. Ja wykorzystałabym je jeszcze dodatkowo jako mini szklarenkę domową. A potem pomyślałam, że jako pojemnik na kolorowe słodkości też się przyda. 


Szkoda chować coś, co nie tylko jest smaczne ale i ładnie wygląda. Niech za przykład posłużą makaroniki, bo ich walorem jest również różnorodna kolorystyka. Pozostawienie w otwartym pojemniku spowoduje, że szybko osiądzie na nich kurz. A kto chciałby jeść ciasteczka z kurzem?!


Ale to opcja z ostatniego zdjęcia przyszła mi na myśl jako pierwsza, kiedy zobaczyłam ten pojemnik na półce. Od razu pomyślała, że to fajne szklane jajo i będzie ciekawą dekoracją na Wielkanoc. I dlatego się zdziwiłam przeczytawszy na metce, że to wazon. 


No, dobra niech i tak będzie. Chociaż mnie bliższa jest wersja, że jest to szklany pojemnik, który każdy może wykorzystać zgodnie z własnym pomysłem. Jeśli wy macie jeszcze jakieś inne, podzielcie się. Jestem ich bardzo ciekawa.

A sam pojemnik znajdziecie TUTAJ 


Komentarze

  1. Oj tak! Bez konsultowania się ze zdrowym rozsądkiem, rzeczy w domu przybywa do przepełnienia szafek i szuflad. Świetnie zmieniłaś zastosowanie wazonu, przy czym przy każdej zmianie wygląda on inaczej. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na wykorzystanie wazonu.Jeśli chodzi o dodatki do domu , to faktycznie idealnie byłoby gdyby każdy przedmiot można wykorzystać na kilka sposobów, bo niestety moja przestrzeń do ich przechowywania nie jest zbyt duża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać inspiracje i sprawdzać co aktualnie jest na topie, jeśli chodzi o dodatki czy wyposażenie wnętrz, ale raczej nie jestem zwolenniczką częstych zmian w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No z tym przesadzaniem z dekoracjami to mam wieczny problem, jakby nie piwnica w ktorych mogę magazynować nadmiar co jakiś czas to miałabym w salonie kolorowy jarmark :D zresztą, ostatnio to nawet wykracza poza dekoracyjne bibeloty. Trafiłam na blogu Puszmana (polecam, też fajnie piszą: https://puszman.com/blog/ ALE OCZYWIŚCIE NIE TAK FAJNIE JAK TY!) na artykuł o pufach do przedpokoju i nagle się okazało, że potrzebuję pufy :D już sofę od nich kupiłam pod wpływem impulsu, na szczęście jest boska i nie żałuję. A pufa jest przecież bardzo praktyczna, nogi wyłożyć, bieliznę schować, przytulić się po ciężkim dniu... zasadny zakup, prawda :D?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home