Polecane posty

Wracamy do formy

No i po świętach. Jak zwykle u mnie był to czas lenistwa i folgowania sobie. Tak mam. W życiu codziennym zawsze w biegu więc w momentach takich jak Wielkanoc zwalniam prędkość na maksa. 


Podczas świąt jemy sporo, ale czasami po świętach jemy jeszcze więcej - nie chcemy przecież, żeby coś się zmarnowało. Ja od kilku lat nie kupuję w nadmiarze ale za to pozwalam sobie na słodkości. To co zostało lepiej zamrozić. Żołądek powinien mieć szansę odpocząć po świątecznym przejedzeniu. 



A słodycze odstawiam na jakiś czas, nawet jeśli za takimi pysznościami wyjątkowo przepadam. Aby złagodzić skutki przejedzenia warto sięgnąć po ziołowe ekstrakty i napary, które pobudzą trawienie i wspomogą pracę obciążonej w czasie świąt wątroby. Pomocne mogą okazać się: wywar z kopru włoskiego lub czerwona herbata. Podobno zbawiennie na układ trawienny działa również ekstrakt z karczocha.


Życzę więc wam i sobie jak najmniejszych drgań skali na wagach, siły charakteru i dobrej pogody, bo sprzyja ruchowi. Niestety pod wiosennymi i letnimi kreacjami zdecydowanie trudniej ukryć mankamenty figury więc zabieram się za siebie na ostro. 

Roślina Sophora Little Baby - TUTAJ
Pojemnik ceramiczny BAMBI- TUTAJ


Komentarze

  1. Tak, nadchodzi czas walki z fałdkami. Już lepiej sobie tylko pooglądać takie słodkości u Ciebie niż we własnej lodówce!
    Interiors by Clara

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak tu sobie odmówić takich pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak nadchodzi czas regeneracji. Też jestem łasuchem, ale już nie mogę na siebie patrzeć. Słyszałam, że Morwa biała też jest bardzo dobra na trawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och czasem trzeba zwolnić... chociaż teraz przy firmie i 2miesięcznej córci mi ciężo na to znaleźć czas... pozdrawiam :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home