Corokia i Sophora - zbieram zamówienia

Mam propozycję dla dziewczyn, które chcą przygarnąć roślinki o nazwie  Corokia i Sophora. Obie będą do odbioru w przyszłym tygodniu. Niestety nie mam odpowiednich pojemników żeby je wysłać więc preferuję odbiór osobisty w Rudzie Śląskiej, dzielnica Kochłowice. To zaraz za katowickim osiedlem Witosa, przy autostradzie A4.


Cena roślinek to 50 złotych. Corokia ma około 30 cm wysokości, a Sophora pomiędzy 38 a 45 cm. Będzie do kupienia około 10 sztuk jednej i drugiej. Płatne przy odbiorze. Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem i odbiorem to proszę o informację na maila kokonhome@kokonhome.pl  - z decyzją, o którą roślinkę chodzi. 


A przy okazji zapraszam na WIOSENNE RABATY do Kokon Home. Towary w  obniżonej cenie znajdziecie  w zakładce PROMOCJE.


  



12 komentarzy :

  1. Ale przepiękny zając! Zrobiłby u mnie na Wielkanoc furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym była chętna ale za daleko mam do Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mnie dotarły oba kwiatki :) Rewelacyjnie zapakowane, bezpieczne dotarły. Napisałabym "maluszki", ale to są całkiem duże i dorodne roślinki. Teraz radują oczy i serce.
    Spełnienie roślinnych marzeń!
    Wielki dziękuję, zwłaszcza za wysyłkę do Wrocławia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia i roślinki. Ma się to wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aj piękne naprawdę skradło mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do sklepu jeszcze kilka jest

      Usuń
  6. Moje piękne dwie roślinki też dzisiaj dotarły - zakupy u Pani to czysta przyjemność

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka