Polecane posty

Trzeba iść z duchem czasu

Chwila wieczornego spokoju po wyczerpującym dniu. Kilka spraw popchniętych do przodu. Jakaś nagroda się należy. Zrobiłam dobrą kolację i tak sobie dumam przy świecach. Trzeba iść z duchem czasu... I w tej chwili zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem nie powinnam postawić pytajnika na końcu. Dlaczego? Bo jestem przekonana, że nie w każdej dziedzinie jednak trzeba. Niemal wszystko na świecie się zmienia, a człowiek próbuje nadążać. Ja również!

 
Dziś właśnie zrobiłam kolejny krok do przodu. Wprowadziłam zmianę w moim sklepie. Zależało mi żeby sklep internetowy funkcjonował i dobrze się prezentował zarówno w oknie przeglądarki, na tablecie i w smartfonie. Otóż wszystko to, dzięki zastosowaniu Responsive Web Design. Zmieniła się więc nieco strona graficzna sklepu. No niestety coś za coś. Zdecydowanie mniej mi się  podoba ale mam nadzieję, że do niej przywyknę. 


A w jakiej dziedzinie nie warto? Tutaj wiele do myślenia dało mi emocjonalne przemówienie Meryl Streep na gali rozdania Złotych Globów. W swoim wystąpieniu zauważyła między innymi, że gdy instynkt poniżania innych jest wzorowany na osobie publicznej, wpływowej, przedostaje się do życia każdego człowieka i w pewien sposób daje innym ludziom pozwolenie na robienie tego samego. Brak szacunku zachęca do braku szacunku, przemoc podżega do przemocy, a gdy ludzie wpływowi wykorzystują swoją pozycję do tyranizowania innych, wszyscy przegrywamy. - dodała.


Przeraził mnie fakt, że niestety na całym świecie coraz częściej i coraz więcej przyzwolenia na publiczne "opluwanie" wszystkich i wszystkiego. Gdyby to była tendencja lokalna to można ręką machnąć. Ale jeśli to się zaczyna rozprzestrzeniać to strach się bać. Co się z ludźmi dzieje? Jak wymagać od młodzieży i dzieci właściwego zachowania skoro ludzie dorośli, piastujący stanowiska i uważający siebie za wykształconych mają odwagę na takie zachowania. Najgorsze jest to, że nawet się tego nie wstydzą. Z takim duchem czasu to pod rękę  iść naprawdę nie warto. 

 

Komentarze

  1. Kochana, najlepszego w Nowym Roku!!!
    Faktem jest, że ludziom zaczyna odbijać a skąd przyzwolenie na "plucie" to ja już sama nie wiem :((( Najgorzej, że chamstwo podciągają pod wolność słowa i hejt staje się na porządku dziennym. Ale to są chyba nieszczęśliwi ludzie.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ludzie ranią się słowami coraz mocniej i jeszcze dzięki temu zyskują poklask. Najważniejsze jednak, żeby kierować się nie tym co zyskuje poklask, ale tym co prawdziwe i dobre. W ostatecznym rozrachunku tylko tego nie będziemy się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona responsywna to bardzo dobry pomysł i świetna inwestycja, która na pewno się opłaci :) Co do opluwania publicznie innych ludzi, to nie mam na to słów.. weźmy np. te wszystkie roasty - są żenujące..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do strony to mam nadzieje, że się opłaci. A co do roastów to tego zjawiska zrozumieć nie mogę!

      Usuń
  4. zgadzam się z Tobą, czasem trzeba się postawić i nie iść za tłumem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home