Polecane posty

Nietypowe drzewko

Internet ma zalety i wady, to chyba nie podlega dyskusji. Jedną z niezaprzeczalnych zalet jest to, że jest najbogatszym źródłem wszelkich inspiracji. Pomysłowość ludzka naprawdę nie zna granic. Uwielbiam "wpadać" zupełnie przez przypadek na nietypowe pomysły.
Zazwyczaj na te najlepsze trafiam, kiedy szukam czegoś banalnego. Takie inspiracje bywają najciekawsze. Dzięki szczęśliwym przypadkom, ale również w pełni świadomym poszukiwaniom utwierdziłam się w przekonaniu, że świąteczna choinka wcale nie musi być typowa.  
Lubię żywe, pachnące drzewka najbardziej na świecie ale i na te bardziej "odjechane" znajdzie się miejsce. W tym roku w sypialni stanie metalowe drzewko już obwieszone ozdobami. Dodam tylko światełka i kilka elementów  dekoracyjnych obok. Najlepiej takich  kontrastujących stylem.
Wiem, że i u wielu z Was pojawią się pomysłowe i nietypowe drzewka świąteczne. Zastanawiałam się nawet nad ogłoszeniem konkursu i nagrodzeniem najciekawszej propozycji bonem zakupowym. Co sądzicie o takiej propozycji? Na zdjęcia mogę poczekać do końca grudnia a wyniki ogłosić dopiero w styczniu.
Być może znajdą się chętni żeby się podzielić swoimi pomysłami, które opublikuję u siebie a dodatkowo nagrodzę. Ciekawa jestem waszego zdania. A przy okazji zapraszam na DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY w Kokon Home - tylko 29 listopada!
Wszystkie zamówienia powyżej 20 złotych.

Komentarze

  1. Ciekawe drzewko, podoba mi się.
    W naszym domu jak co roku stanie żywa choinka z pięknymi bombkami zbieranymi przeze mnie od kilkunastu lat, cześć kupiłam, wyszperałam, cześć należała do mojej mamy ale też mam kilka sentymentalnych perełek po moich babciach.
    W tym roku do pokoju syna trafi nietypowa, ale mam nadzieję ciekawa dla niego choinka, postaram się podzielić zdjęciem jak już drzewko się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, wspaniałe, inspirujące :)Mój tata uwielbia tworzyć w metalu :) Muszę mu pokazać tą choineczkę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym konkursem, czy zdjęcia przesyłać na pocztę? Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i nietypowe! To prawda - internet to mnóstwo inspiracji... Też trochę myślę o takim nietypowym drzewku... Może konkurs mnie zainspiruje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda,że zielone drzewko jest number one w centralnym punkcie.Ale na pewno znajdzie u mnie miejsce to bardziej"odjechane".W zeszłym roku zrobiłam takie do pokoju córci.Drewko z chrustu{pomysł Anity z Jagodowego Zagajnika}.Tym metalowym jestem zauroczona.Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Mnie się osobiście takie drzewko bardzo podoba. Nie trzeba go przynajmniej ciągle ubierać, żeby za dosłownie chwilę rozebrać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne i naprawdę nietypowe to drzewko :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne to drzewko :) nietypowe ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różne choinki już widziałam, ale ta jest naprawdę oryginalna. I choć jestem zwolenniczka tradycyjnych drzewek, to nie pogardziłabym taką choinką w swoim domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze to jakaś odmiana. w przyszłym roku chyba spróbuję coś pokombinować, bo zwykłe choinki trochę już mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, bardzo eleganckie, stylowe naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne naprawdę my w tym roku np. ozdobuliśmy naszej babci choinkę wykonaną z drutu skręconego spiralnie - choinka zakupiona w sklepie za 5zł ale po owinięciu ampkami i założeniu bombek wyglądała cudownie!

    Zapraszam może u mnie Pani zostawi choć kilka słów :)

    https://nashka-home.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home