Polecane posty

Co mnie wpadło w oko

Jak wiele z was jestem nałogowcem w kwestii podglądania cudzych wnętrz. I nie ma znaczenia czy na żywo, czy w magazynach wnętrzarskich, czy na blogach lub Instagramie. Zwyczajnie uwielbiam i już.
 
 
Są kobiety uzależnione od mody, są te uzależnione od gotowania i takie jak ja. I co w tym złego? Największą słabość mam do wnętrz, w których łączy się wiele różnych elementów. Trochę powszechnie dostępnych elementów z sieciówek, trochę tych wyszukanych w sklepikach internetowych i trochę własnej "produkcji".
 
 
Podziwiam indywidualny styl, gust i umiejętność połączenia tego wszystkiego w interesującą całość. Lubię podpatrywać co z czym i jak zestawiono. Nie przepadam natomiast za tymi stworzonymi na zamówienie.
 
 
Nie wiem czy mnie się wydaje ale one wszystkie są niemal takie same. Przez te sześć lat blogowania nauczyłam się, że ciekawe wnętrza mogą powstać bez kosmicznego zadłużenia na karcie kredytowej. I właśnie takie mnie inspirują.
 
 
W wielu z nich pojawiają się produkty z Ikea. Dlatego dziś chciałam wam pokazać co mnie wpadło w oko z nowego katalogu. We wrześniu zabieram się za reorganizację mojego pokoju do pracy więc szukam inspiracji.
 
 
Ikea wprowadziła sporo szarości i czerni co mnie cieszy . Ponieważ poza bielą to moje ulubione barwy we wnętrzu. A poza tym ucieszyłam się, że nie zwariowałam trzymając się uparcie tego zestawu kolorystycznego.
 
 
Są również i nowe elementy bardziej barwne ale to mój subiektywny wybór więc się do moich kolorów ograniczam. Pojawi się również nowe rozwiązanie do spania a nad tym się od dawna głowię.
 
 
Nie mam pokoju gościnnego więc muszę mieć dodatkowe miejsce do spania w gabinecie. Standardowe rozwiązania zajmują sporo miejsca a na co dzień ich nie wykorzystuję. Myślę, że nowy pomysł projektantów z Ikea będzie akurat dla mnie.
 
 
Czekam na pełną wersję katalogu. Już widzę oczyma wyobraźni kilka ciekawych zestawień tego co przywożę z wypraw po towar do sklepu z tymi, które proponuje Ikea. A do sklepowego biurka na pewno dokupię to krzesło.
 
 
Do nowej oferty Ikea jest jeszcze trochę czasu poza tym będzie pewnie przez jakiś czas dostępna :) A jeśli wpadło Wam coś w oko z mojej oferty to teraz możecie kupić to taniej bo w Kokon Home obowiązuje Urodzinowy Rabat.
 
 
 
 
 
 
 

Komentarze

  1. Szary, czarny i biały to moje ulubione zestawienie, które od dawna mi się podoba, i bardzo się cieszę, że jest wciąż na topie...
    Ja również uważam, że wnętrza niepowtarzalne to te, które wnoszą, poza sklepowymi "gotowcami", coś twórczego, jakieś niepowtarzalne DIY meblowe, wykonane za grosze, czy samodzielnie zaprojektowane plakaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie kuś tym rabatem, Kochana :)))
    Ciekawa jestem nowego katalogu i zobaczymy co mi tam w oko wpadnie.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy w trakcie remontu. Ja bardzo lubię takie zimne, szare pomieszczenia. Małżonka uparła się na rozjaśnienie. Czy takie białe rolety będą się nadawały? Czy mogą być inne? (w pozostałych pokojach będą właśnie te) http://dodatki.velset.pl/2042.dodatki-do-okien-dachowych,2044.2047.1178.1259.ars.html?c=1632&s=5&d=1156

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe dodatki. Nie widziałem tych nowych w odcieniach szarości. W wielu miejscach będą zapewne pasowały. Kamil, te rolety są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katalog dużo mroczniejszy niż poprzednie, ale to mi się w tych zajawkach podoba. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomieszczenia wcale nie muszą być zimne, pomimo zimnych kolorów na ścianach i dodatków. Duże, jasne okno na pewno wprowadzi ciepły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię podglądać cudze wnętrza. I ógólnie szperać na ten temat w internecie itd. Nie mogę się doczekać katalogu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądanie tego, jak ktoś urządził swoje mieszkanie, bardzo się przydaje. Zwłaszcza, jeśli jest urządzone w guście podobnym do naszego. Wtedy łatwo nam znaleźć wskazówki i inspiracje dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy katalog IKEA! Całkowicie to przegapiłam:) zabieram się zaraz za przeglądanie online. Dzięki za przypominajkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te katalogi IKEA tym bardziej że w przyszłości chce zostać projektantem wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam nowy katalog i znalazłam tam kilka rzeczy, które mnie zaciekawiły. Czerń szarość i biel we wnętrzach bardzo lubię, więc pewnie wybiorę coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, jakoś bardziej mroczne wnętrza w tym wydaniu. Ale bardzo mi to odpowiada. W ogóle IKEA jeśli chodzi o design zawsze trafiała w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie z cygarem przykuło mi uwagę :) Bardzo fajne ujęcia :) Pozdrawiam :) Ikea forever ever :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... bardzo ciekawe ujęcia faktycznie. Uwielbiam meble sosnowe więc na pewno się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam czasu przejrzeć nowego katalogu, ale ciekawią mnie co zaproponują na mały metraż. Ciemne kolory, owszem są bardzo ładne, ale co jak mieszkanie ma 20m2 i niezbyt duże okna?

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że ten katalog jest typowo jesienny - ograniczony w odważne połączenia i wyraziste kolory. Niemniej przyjemnie się go ogląda i jest tu kilka ciekawych mebli, których zakup można rozważyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ten jesienny katalog IKEI, tyle ładnych mebli w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  18. W mojej opinii nie najlepiej zaprojektowany, wole bardziej stonowane, spokojniejsze kompozycje. Może to jednak zboczenie zawodowe, na co dzień projektuję bowiem strony internetowe Zielona Góra i stąd user friendly przede wszystkim. Elementy wizualne są więc ważne, ale łatwy dostęp do treści i neutralne estetycznie wrażenie dla jak największej grupy odbiorców są wskazane ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home