Polecane posty

Gdy emocje już opadną

"Gdy emocje już opadną, jak po wielkiej bitwie kurz..." Cytat z Bogdana Olewicza, autora słów do piosenki Perfectu. Ciągle mi ostatnio dźwięczą w tyle głowy. Na szczęście pierwsze wrażenie już za nami i wszystko wraca do normalności. Okazuje się, że jednak wolę nudę dnia powszedniego niż zamieszanie :)  


Po raz kolejny okazało się, że dla złapania równowagi i wyciszenia zbawienna jest dla mnie samotność. Oczywiście taka z wyboru i na krótki okres czasu. Nie medytuję tylko zabieram się do pracy u podstaw. Im bardziej przyziemna robota tym lepiej. Chwilowa izolacja od tego, co na zewnątrz. 


Większość ludzi nie lubi spędzać czasu w samotności, ponieważ instynktownie czuje potrzebę interakcji z innymi. Jest to część ludzkiej natury. Ludzki umysł jest w stanie przechowywać ogromne ilości informacji, ale nie może pracować bez ustanku. Odpowiedzią na ten problem może być właśnie samotność. 


Pomaga uwolnić umysł od ciągłego przetwarzania mnóstwa informacji i daje czas na refleksję. Mój mózg nie przestaje pracować również w nocy, dlatego mam problem z zaśnięciem. W takich momentach nawet szorowanie podłóg sprawia mi przyjemność. Fizyczne zmęczenie spycha wszystko pozostałe na dalszy plan. Jednym z efektów tej terapii są poprzesadzane roślinki. Gotowe na przyjście wiosny. Ja chyba również ....

________________________________________________________________

W Kokon Home dekoracje wielkanocne teraz w promocyjnej cenie. Zapraszam :)





Komentarze

  1. Witam.... mam wrażenie, że czytam o sobie :)
    Przesyłam mnóstwo pozytywnej energii, na pewno się przyda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj właśnie trafiłam na ten spot i od razu, nie wiedząc wcale (jako że dosyć rzadko do Ciebie zaglądam), że miał być realizowany, pomyślałam, że to musisz być Ty, bo tak bardzo charakterystyczna dla Twojego bloga była scenografia, a i Ty jakoś mocno pasowałaś mi do wyobrażonego wizerunku. Zajrzałam więc dziś tutaj i - bingo! Nie pomyliłam się!
    Gratuluję i ... wyciszenie faktycznie jest ważne. Ja też w takich chwilach wybieram samotność, a jeśli to niemożliwe, izoluję się od otoczenia przy pomocy książek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę zaszyć się u siebie.. najlepiej z książką i kubkiem herbaty :)ale spot wyszedł super :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było tak wcześniej. Ale kilku lat coraz trudniej mi się skupić na książkach. Ciekawe dlaczego?

      Usuń
  4. Bo żyjemy w permanentnym hałasie.Zewsząd nachalne reklamy,mnóstwo niepotrzebnych informacji,wszechobecna muzyka.Nie znoszę marketów,tłumów i tej zgrzytliwej muzyki atakującej z głośników moje uszy,od razu chcę w te pędy uciec;))Pozdrawiam, Hanusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja w domu jak jestem sama to nic mi nie może ciszy zakłócać

      Usuń
  5. Ja jestem typem samotnika i lubię spędzać czas sama ze sobą..brzmi to zawsze w mojej głowie dziwnie, ale nie wiem czy to z racji charakteru czy faktu bycia jedynaczką.

    Nie wiem tylko czy wolę nudę .. chyba nie umiem usiedzieć na tyłku. Może z czasem, bo póki co nie umiem wypoczywać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home