Polecane posty

Instagram GIVEAWAY z Kokon Home

Być może sześć lat blogowania to sporo. Z drugiej strony wcale nie tak dużo znowu. A mimo to w tym wirtualnym świecie nastąpiło w tym czasie wiele zmian. O fakcie, że przybyło blogów wspominać nawet nie będę, bo one pojawiają się jak przysłowiowe grzyby po deszczu. Część z tych, które z zamiłowaniem obserwowałam od początku trochę zwolniło swój bieg. To akurat naturalny proces i w pełni go rozumiem. 


Sama się z tym syndromem borykam :). Część blogowego impetu przejął Instagram. Pierwsza wersja Instagrama zadebiutowała na iPhonach w 2010 r. Zamierzeniem było  stworzenie portalu społecznościowego, który pozwalałby patrzeć na rzeczywistość oczyma innych. W połączeniu z szybkim i prostym udostępnianiem obrazów i filmów powstało bardzo wygodne narzędzie, które pozwala nie tylko dzielić się artystycznymi wizjami, ale także szukać inspiracji u użytkowników z całego świata.


Skoro blogi o wnętrzach są swoistym zaglądaniem do domów innych ludzi to nic dziwnego, że blogowicze mają również swoje konta na Instagramie. I dobrze! Bo to czego szybko nie da się pokazać na blogu można zaprezentować właśnie tam. Ja ubolewam tylko nad tym, że część blogów niemal całkowicie  się tam przeniosła.


Być może jestem konserwatywna w tym względzie, być może to wynik osłabienia wzroku wynikającego z zaawansowanego wieku ale zdecydowanie wolę się Wam przyglądać na blogach. Mam wielki ekran i wszystko widzę :). Instagram jest dla mnie doskonałym ich uzupełnieniem ale nie zastępstwem. 


A tu już czai się kolejna forma czyli Snapchat. Zadyszki dostać można. To zapewne nie jest koniec. Sama usiłuję za tym wszystkim nadążyć. Kokon Home ma swoje konto również na Istagramie i przy okazji zapraszam do zabawy tam właśnie organizowanej pod hasłem przygarnij zajączka. 


Do wygrania dwa zajączki  widoczne na zdjęciach. Szczegóły na Instagramie. Wiem, że to ograniczenie pewnego rodzaju ale wszystkich źródeł w jednym czasie nie jestem wstanie ogarnąć. Przyjdzie czas i na blogowy Giveaway. A w kolejce już czeka Facebook :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home