Polecane posty

With you

Z tobą! No właśnie w tym całym zamieszaniu i natłoku spraw codziennych nie ma ostatnio czasu na pobycie z sobą. Takie uważne. Nie musi to być nic specjalnego. Nie muszą się nawet pojawić słowa. Chodzi tylko o skupienie uwagi wyłącznie na tej drugiej, ważnej osobie.


Myślę, że to szczególnie istotne w związku. Można się przez jakiś czas mijać w biegu. Ale to nie powinno trwać zbyt długo, bo ostatecznie źle się dla tego związku skończy. Trzeba przynajmniej na chwilę odpuścić i postawić na bycie razem. Dotychczas to mój mąż był tą bardziej zapracowaną i zajętą połówką. A ja zazwyczaj czekałam...


Teraz nadszedł moment, w którym ja również mam na głowie masę różnych spraw. Właściwie sama popycham do przodu remont i wykańczanie punktu odbioru osobistego naszego sklepu online. A że robię to wyłącznie po pracy to trochę się to już przeciąga w czasie. Relacja z prac pojawi się na blogu, ale dopiero jak większość ogarnę. 


Kto ciekaw już teraz może migawki zobaczyć na moim Instagramie @kokon_home. Nic nadzwyczajnego i luksusowego ale kosztowało mnie i tak sporo pracy własnej.  Każde z nas po uszy zajęte swoimi sprawami. Ale już zaczyna mi brakować "wspólnoty" i wyłączności. Nawet jeden spokojny wieczór z możliwością wtulenia się w ramię męża doda mi sił i energii do dalszych działań.


A na horyzoncie już nowe kłopoty i sprawy do załatwienia. Podobno nuda zabija, ale nadmiar atrakcji też mi ostatnio dobrze nie robi :). Dlatego dziś w planach spokojny wieczór we dwoje przy lampce wina. A od poniedziałku kolejny bieg z przeszkodami. Inspirujący szyld ze zdjęć znajdziecie w Kokon Home. Weekendowych okazji do pobycia razem wam życzę. 




Komentarze

  1. Życzę Ci spokoju i czasu na tulenie się do męża !
    Ale odwrotna sytauacja - cały czas razem - też nie na dłuższą metę!
    Równowaga wskazana!

    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. spokój jest najcenniejszy! u nas tez ostatnio go niewiele!
    spokoju więc i miło spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home