Proste i genialne

Zazwyczaj najprostsze pomysły bywają genialne. Geniuszem był zapewne ten, kto wynalazł koło. Wynaleziono je w połowie IV tysiąclecia p.n.e. w Mezopotamii. Znamy je więc od wieków, a mimo to można je wykorzystać w zupełnie nowy sposób. Przykładem niech będzie pomysł na tę półkę.


Metalowa obręcz, z której stworzono mini mebel. Efektowny, pomysłowy i praktyczny. Wystarczyło w środek wmontować półeczki i gotowe. Półki mają zagięte w górę brzegi, dzięki temu zabiegowi przedmioty ustawione na niej są bardzo stabilne. 


Linę wykorzystaną jako element mocujący można zastąpić na przykład skórzanym paskiem. Mnie akurat w okresie letnim ten sznur bardziej odpowiada. Biała, metalowa wersja to moja propozycja ale bywają również inne. Dlatego poniżej kilka inspiracji wyszukanych w sieci.


Jak widać może być wykorzystana w każdym pomieszczeniu i wykonana z różnych materiałów. Ostatnio niestety posiłkuję się zdjęciami wyszukanymi w sieci, bo mam strasznie mało czasu i nie mam kiedy zrobić nowych swoich.  Jestem w trakcie remontu lokalu użytkowego i pochłania to każdą moją wolną chwilę.


Zastałam pomieszczenia niestety w tragicznym stanie i doprowadzenie ich do stanu używalności kosztuje mnie sporo wysiłku i trwa o wiele dłużej niż zakładałam na początku. Dokumentuję fotograficznie jedynie kolejne etapy metamorfozy więc będę mogła pokazać na blogu efekty mojej ciężkiej pracy.


Właśnie dlatego zaniedbuję ostatnio mojego bloga. Ogarnięcie w pojedynkę pracy zawodowej, sklepu internetowego, remontu lokalu, codzienności w domu i bloga to jest wyzwanie! Trochę mnie przerosło! Dlatego prezentacja mojej półki jest jeszcze z wielkanocną dekoracją. 


Nie mam nawet czasu na spokojne zaprezentowanie sklepowych nowości a jest ich naprawdę sporo. Wśród nich jest również prezentowana półka. Zapraszam więc do Kokon Home, bo tylko w ten sposób mogę je w tej chwili pokazać. Myślę, że jeszcze dwa, trzy tygodnie i jakoś się to poukłada. Szykuję również konkurs niespodziankę więc zaglądajcie i na bloga. 




15 komentarzy :

  1. Półka wygląda super, na pewno nie łatwo było ją wykonać, ale efekt imponujący, gratuluję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie zrobiłam jej sama :) Kupiona!!!

      Usuń
    2. A tak opisana, że myślałam: no robiona!:)

      Usuń
  2. Półka super! Jestem też bardzo ciekawa tego lokalu użytkowego! Czekam z niecierpliwością! Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Półka jest wspaniała, ślicznie się prezentuje. Trzymam kciuki za prace remontowe. Miłego weekendu życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Półeczka piękna, już wzdychałam do niej u Ciebie w sklepie :) Powodzenia w remoncie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. źle doczytałam to co jest napisane pod pierwszym zdjęciem:) Bądź co bądź półeczka wykonana kapitalnie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę wygląda super! Nawet może taką zrobię:) Muszę jakies półeczki nabyć do mojego pokoju, bo mi się rzeczy nie mieszczą:D Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie do mnie:

    http://kopytkowa.blogspot.com/2015/04/candy-u-kopytkowej-zgos-sie-i-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ super jest ta okrągła półka, świetny, niebanalny pomysł :) Pięknie wygląda:)
    Pozdrawiam serdecznie. Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka półeczka to z pewnością ciekawy sposób na ożywienie wnętrza w interesujący i zarazem praktyczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafka magiczna i praktyczna parafrazując pewną popularną reklamę :)

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka