Polecane posty

Kuchnia typowego Polaka

Dziś będzie o tym, co mnie ostatnio interesuje. Mam w planach wymianę umeblowania kuchni. Plan nie ma jakiegoś bliżej sprecyzowanego terminu realizacji. Nie ma pośpiechu więc na spokojnie przeglądam artykuły i inspiracje.

http://www.welke.nl

Gromadzę, oglądam i wybieram co chciałabym mieć. Oczywiście to, co chciałabym, a co mogę to dwie różne rzeczy. Głównie z powodu powierzchni, którą dysponuję. W sumie to nie ma na co narzekać. Kuchnia mieści się, jak się okazuje, w średniej krajowej. Niestety ta średnia odbiega od przykładów pokazanych na zdjęciach.



Nie jest przerażająco mała i w miarę ustawna. Mogłaby być oczywiście większa. Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Trzeba zaplanować najlepiej jak można tę przestrzeń, którą mam do dyspozycji. Inspiracje są więc tylko pomysłami, które trzeba będzie dopasować do zastanej rzeczywistości.


W trakcie swoich poszukiwań znalazłam ciekawe wyniki dotyczące tematu: Jak wygląda kuchnia typowej polskiej rodziny? W ostatnich latach przedstawiciele firmy IKEA odwiedzili ok. 5 tysięcy polskich gospodarstw domowych. Do jakich doszli wniosków? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie na portalu mebleportal.pl Zapraszam do sprawdzenia, bo mnóstwo tam ciekawych materiałów i inspiracji.  


 http://boligmagasinet.dk

Moje inspiracje dotyczą głównie kolorystyki i formy mebli. Przeczytałam ostatnio na jakimś blogu, że te wnętrza black&white są już wszędzie, do znudzenia. To prawda ale skoro komuś to odpowiada to przesytu nie poczuje.  Ja lubię ten zestaw u siebie, co nie znaczy, że nie oglądam z podziwem ładnych wnętrz pełnych kolorów. Podziwiam ludzi umiejętnie zestawiających odważne barwy. Niestety sama nie czuję się w takim otoczeniu dobrze więc pozostanę wierna sobie.  Może nudna ale zadowolona :)

W Kokon Home pojawiła się nowa marka Broste Copenhagen. W tej chwili symbolicznie ale chyba zagości na stałe. 








Komentarze

  1. A ja myślę, że właśnie czarno-białe wnętrza są dla osób odważnych i wymagają dużych umiejętności wnętrzarskich. Twoje mieszkanie jest przykładem - mimo że czarno-biało, to nie nudno. Myślę może tak, bo ja jednak trochę koloru mam, więc podziwiam czarno-białe:)

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. i mnie czeka kupno mebli....a tak mało miejsca:(((ciekawe inspiracje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białe kuchnie, aczkolwiek koniec końców wybrałam popielatą z białymi dodatkami ^^ Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jestem ciekawa, jaka kuchnię wybierzesz. Widzę, ze zmierzasz ku prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne reflektory, kuchnie fajne i polecam połyski. Czarno-białe nie dla mnie ale bardzo podziwiam jak ktos tak potrafi konsekwentnie się trzymać określonej palety barw. Ja jestem chyba zbyt szalona :)))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno białe wnętrza mają w sobie taki charakterek :) Chociaż jak dla mnie te kuchnie, które pokazałaś są za bardzo nowoczesne, ale kolorystyka jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, żeby się czuć komfortowo w swoim domku, w swojej kuchni, to wtedy każda jest piękna. Wiadomo, że co podoba się jednej osobie innej nie musi . Trzeba być po prostu wiernym sobie i będzie idealnie :)
    Pozdrawiam cieplutko , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecam kuchni z połyskiem.Widać na powierzchni każdy palec,chyba ze sie lubi szorować szafki każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest przelamac taka czern i biel, jakims starym drewnianym elementem.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love everything white, from living room to kitchens. The designs and styles you've picked are beautiful. I can't wait to see what you will end up picking.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie duża kuchnia to była podstawa, bo bardzo chciałam mieć wyspę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie jasne kuchnie ;) Podczas mojego remontu była pewna jednego, że chcę mieć zlew z granitu. Zawsze mi się takie zlewy podobały. A jeśli są dodatkowo w ciemnych kontrastujących kolorach to są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wnętrze jestem pod ogromnym wrażeniem <3 Właśnie takie meble kuchenne na wymiar chcę mieć w swojej kuchni. Już wiosną rusza remont i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchnia wygląda naprawdę stylowo i nowocześnie. Sam zastanawiam się nad urządzeniem u siebie tego wnętrza w czerni i bieli, bo to połączenie jak widać świetnie się sprawdza. Szczególnie podobają mi się te meble na wysoki połysk.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home