Polecane posty

Jestem mile zaskoczona

Jestem mile zaskoczona, że znalazłam się tak wysoko w rankingu blogów wnętrzarskich, który przygotowała, opracowała i opublikowała Magda z Wnętrza, zewnętrza. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów i wszystkich wyników zapraszam na bloga Magdy:






Myślę, że z racji mojego wieku mam troszkę inne spojrzenie na ten blogowy świat. Nie przypuszczałam zaczynając, że wytrwam tak długo. A tym bardziej, że będę miała tylu obserwatorów i aktywnych czytelników. Że ktoś, kiedyś w ogóle weźmie moje blogowanie pod uwagę w jakimkolwiek rankingu! Od wyników rankingów ważniejsza dla mnie jest Wasza tutaj obecność. Ale to właśnie ona po części zadecydowała o tak wysokim miejscu. Tak dobry wynik bardzo cieszy, motywuje i zobowiązuje. Gratuluję wszystkim wnętrzarskim blogowiczkom, bo lubię i  odwiedzam wasze blogi systematycznie. Nawet te, których nie mam na pasku bocznym. 



Komentarze

  1. Hej, rzadko zostawiam tu po sobie ślad w postaci komentarza, ale chciałam Ci dzisiaj pogratulować miejsca w rankingu. Zupełnie mnie ono nie zdziwiło, bo pokazujesz piękne wnętrza i dekoracje. Podziwiam Cię za kolorystyczną konsekwencję, której sama zupełnie nie umiem zachować ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) I cieszę się, że miałam okazję cię "poznać"

      Usuń
  2. Wcale się nie dziwię :-) Lubię do Ciebie zaglądać, bo podziwiam Cię za tą konsekwencję w utrzymaniu cz-b kolorystyki, lubię oglądać Twoje aranżacje, mimo że ja sama kocham kolor. Poza tym wiele rzeczy przecież zdziałałaś sama. Chętnie też wracam do sesji Twojego mieszkania w Moim Mieszkaniu.
    Większość blogów z rankingu odwiedzam, ale jest też wiele, które uwielbiam, a w rankingu ich nie ma, więc nie ma co się stresować, nawet jeśli ktoś nie trafi do pierwszej 10-tki ;-)
    A Tobie gratuluję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluję :)
    Wcale się nie dziwię wyróżnieniu, bo Twój blog jak najbardziej na nie zasłużył :)
    Zawsze z przyjemnością tu zaglądam, wiedząc, że nie zawiodę się i czeka na mnie ciekawy artykuł i piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i wcale nie jestem zdziwiona :) Oprócz genialnych zdjęć masz też bardzo inspirujące teksty. Takie szczere i takie twoje :) Bardzo lubię twój styl i zawsze czytam wszystko choć nie zawsze komentuję :)
    Tak trzymaj! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zawsze się zastanawiam czy ktoś to w ogóle czyta :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home