Polecane posty

Zapowiedzi

Zapowiedzi – publiczne ogłoszenie zamiaru zawarcia związku małżeńskiego wobec miejscowej wspólnoty parafialnej. Element kościelnej formy zawierania małżeństwa, wprowadzony na mocy Soboru Laterańskiego w 1215 roku. Ogłaszano je trzykrotnie w kościołach parafialnych obu stron mających zawrzeć małżeństwo. To tyle celem przypomnienia, bo nie o ślub mi chodzi :). 

Raczej o zapowiedź nowości w moim sklepie. Właśnie dotarła przesyłka. Już wkrótce  pojawią się w Kokon Home cudne poszewki marki PB Home. 


Na początek cztery wzory z nowej oferty i jeden, który już znacie. Będą również kuchenne ręczniki z tym marokańskim motywem. Bardzo się cieszę, że udało mi się je zamówić. Marka przygotowała wiele ciekawych nowości, ale będą dostępne dopiero za jakiś czas. 

Zdjęcia, które prezentuję powyżej nie są mojego autorstwa. Pochodzą z  Homenord. Poszewki dziś dotarły więc nie dałam rady zrobić sowich zdjęć. Ale lada moment się zabieram!!!!







Komentarze

  1. H jak Hania. Zawsze mnie ciekawi czemu nie ma całego alfabetu . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wzory no i niezawodne b&w :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super!!!! <3 piękne są!!! wszystkie bez wyjątku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są! Uwielbiam takie podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, chętnie bym takie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie nowości i bardzo na czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo piekne nowości:))) PB HOME bardzo lubię:) nie jedna poducha mi się śni po nocach;) pozdrowienia Lilla

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamusiu, jakie one śliczne!!! Ta z marokańskimi ornamentami na bokach to mistrzostwo świata...już jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! ;) Czerń i biel to naaajdoskonalsze połączenie na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! To ja poproszę z każdej po jednej ;)
    Uwielbiam takie klimaty.
    Pozdrawiam,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home