Polecane posty

Zajączki już przykicały

Zajączki już przykicały. Czas leci jak szalony. Mnie głównie pochłania ten zajączek, na dwóch nóżkach i z malutkimi uszkami, czyli Filipek. Wszystko pozostałe jest obok więc i te świąteczne przygotowania trochę kulawe. 


Ale przecież nie chodzi o to żeby było perfekcyjnie. Ważniejsze jest żeby było fajnie i miło. Nie mam więc zamiaru przejmować się tym, czego nie dałam rady na czas zrobić. Po co sobie psuć samopoczucie?


W sumie przez ostatni tydzień bardziej niż przygotowania do świąt zajmowały mnie nowe zamówienia. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moimi oczekiwaniami to już w maju pojawi się ciekawa dostawa.


Sobie życzę więc szybkiej realizacji zamówień. Wam zaś spokoju, chwili odpoczynku, czasu dla najbliższych i sporo powodów do uśmiechu. 


Nie przejmujcie się, że być może nie wszystko poszło zgodnie z waszymi założeniami. Cieszcie się chwilą. Może za rok będzie idealnie? Wesołych Świąt!




Komentarze

  1. Lilla - Wesołego Alleluja:) Jak są najbliżsi - to jest idealnie, reszta się nie liczy:) A Ty masz swojego małego zajączka w ramionach i niech tak mija Ci ten Świąteczny czas:) Zasyłam uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zające! Bardzo mi się podobają takie ozdoby!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ideały nie istnieją :-)) Idealne chwile to te , kiedy czujemy się spełnieni i szczęśliwi ! I Tobie wszystkiego najlepszego na te nadchodzące Święta !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie mam zamiaru sie przejmowac;) bede sie cieszyc ladna pogoda i wolnymi chwilami;) usciski!

    OdpowiedzUsuń
  5. LIlka - piękne te zdjęcia. Jakby zawsze miało być idealnie to by było nudno...
    Mam dziś urlopik, z czego się ogromnie cieszę.
    Zaraz "skikam" na ostatnie zakupy i zagoszczę na dobre w kuchni.
    Pozdrawiam i życzę wcale "nieidealnych" ale wyjątkowych świat.

    Małgosia M
    Aby móc piękniej żyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki świetne, kupiłam sobie też do pokoju białego zająca:)
    Wesołych Świąt Lilla:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilla dla Ciebie też pięknych i pogodnych świąt. Naładuj baterie w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filipek to ma dobrze :) oczko w Twojej głowie! Cieszcie się wspólnymi chwilami! Coś czuję, że Twoje święta będą naprawdę wyjątkowe i tego Ci życzę Lilla!

    OdpowiedzUsuń
  9. ważne żeby było radośnie z rodzinką
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już przestałam się przejmować tym,że nie będzie tak jak sobie założyłam,że nie mam czasu albo ochoty.Święta wcale nie będą gorsze,smutniejsze...mam nadzieję,że w tym roku będę totalnie leniwe :)))) Wesołych Świąt i smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych wesołych świąt Lillu... u mnie mało idealnie ale Wielkanoc mam w sercu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lillu, wcale nie musi być idealnie :) u mnie okna wciąż brudne, w domu ani pół dekoracji, za to wszędzie bałagan codzienności i ani szczypta odświętności :)))) ale co tam :) jutro jakoś ogarnę, pisanki porobię, ale okna zostawiam :) poczekają na lepsze chwile. A świętować można i z brudnymi. Od nas dla Ciebie Życzenia Radosnych Świąt, aby były pełne dobrej energii, pełne uśmiechu, śmiechu po pachy, aby były też spokojne, bez pośpiechu :) Dobrych Świąt Lillu, dla Ciebie i całej Twojej Rodziny ze szczególnym wskazaniem na Filipka :)))) ! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt Lillu .....mnóstwa słońca i przecudnego obżarstwa,bo przecież w święta można ;))
    Ściskam wielkanocnie .... Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt:) U mnie dekoracje z niebieskimi jajkami od Ciebie:) Wyglądają bardzo ładnie:) Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wesołych świąt i rodzinnej atmosfery:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Radosnych ,zdrowych ,spokojnych świąt życzę !
    Uściski świąteczne przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnych Świąt połączonych z pikaną pogodą i dzięki temu również niezapomnianych wielkanocnych spacerów z najbliższymi życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych i pogodnych świat życzę;)Pozdrawiam ABily

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołego Alleluja Lilla!
    Miłego świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home