Polecane posty

W zgodzie z naturą

W zgodzie z naturą, czyli produkty z naturalnych materiałów w Kokon Home. I w dodatku w kolorach naturalnych! To pewnego rodzaju odmiana,  bo zazwyczaj oferta ogranicza się do bieli, czerni i srebra. Tym razem wpadły mi w oko naturalne kolory, drewno i trawy. Cała sprawa zaczęła się od wielkiej, okrągłej deski do krojenia. 


Takiej, jakie widać w niemal wszystkich skandynawskich kuchniach. Nie każdy ma jednak w kuchni miejsce na tego olbrzyma więc wyszukałam również jej mniejszą siostrę. Prawdą jest, że w komplecie wyglądają najlepiej. Nietypowy kształt powoduje, że pełnią rolę nie tylko użytkową, ale również dekoracyjną. Wygodę zapewniają nóżki, na których deski stabilnie ustawia się na blacie.


Jak większość desek kuchennych w stylu retro mają uchwyt ze sznurową pętlą do zawieszenia. Przy fotografowaniu bieli i czerni nie mam większego kłopotu. Mam tyle pasujących dodatków, że bez problemu skomponuję sobie przyzwoitą fotografię. Naturalna kolorystyka i wielkość tych desek stanowiły dla mnie wyzwanie. Im bardziej się nad sposobem ich pokazania zastanawiałam, tym bardziej chciałam, żeby to nie była taka banalna prezentacja.


Główkowałam jakiś czas, a ostatecznie okazało się, że wystarczy to, co pod ręką. Kurze jaja z lodówki, przepiórcze wydmuszki kupione na święta i kwitnąca gałązka orzecha laskowego przytargana z łąki. Dla przełamania tego naturalnego zestawu w sam środek wstawiłam świeczkę z H&M Home. Nawet nie sądziłam, że zbiór tak zwyczajnych przedmiotów może być nad wyraz wdzięcznym obiektem fotografowania.


Tak mi się spodobało, że całe popołudnie pstrykałam różne ujęcia. Takie wprawki fotograficzne to niezwykle wciągające zajęcie. Dzięki temu mam spory zbiór zdjęć, które mogą być kartkami świątecznymi lub posterami. Tym razem prezentuję tylko te cztery, które najbardziej pasują do tematu. Chcę się jednak pochwalić jak mi to wyszło więc inne pokażę już niebawem. Jestem dość wymagająca wobec siebie więc rzadko się czymś chwalę. Ale tym razem efekt mi się podoba więc czemu nie.
  
Deski do nabycia oczywiście w Kokon Home



Komentarze

  1. Zjawiskowe, cudowne, piękne ......te Twoje zdjęcia, napatrzeć się nie sposób :)
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Super kompozycja! Moje ulubione - numer 2:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia,pozornie zbiór zwykłych przedmiotów a jednak zestawione razem tworzą fajną kompozycje :)
    p.s zazdroszczę tych świeczek z H&M Home,w moim krakowskim H&M niestety ich nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia i klimat!
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zainspirowałaś mnie, zdjęcie, kartka świąteczna, świetny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznaje dechy super, muszę o takich pomyśleć, pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mimo, że takie bardzo rustykalne to w każdej kuchni prezentują się świetnie. A do tego praktyczne i wygodne :)

      Usuń
  7. Cudne deski:) I aranżacje:) Ja uwielbiam własnie fotografować surowe drewno, zwłaszcza takie nie obrobione, z włoskami, nitkami włókien. Drewno ma tyle kolorów, odcieni, słoje....ah. Twoje kompozycje są cudowne, w moim stylu:) U mnie w kuchni też właśnie pojawiaja się wersje takich tac. Tyle, że moje to plastry drewna wycięte z okrągłych pni, które wycina mi mąż piłą....ah zdradziłam Ci temat jednego z moich kolejnych postów:) Ale kto wie - może i moje wersje tac spodobają Ci się jak te co masz u siebie:) W Twojej białej kuchni takie tace muszą super wyglądać, odznaczać się. Pozdrawiam serdecznie, iszart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma pni ani piły :) Mąż więcej czasu spędza w samolotach niż przy pracach domowych więc mam gotowce. Wpadnę popatrzeć na twoje :)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają te dechy na tle całej kompozycji;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt pracy fotografa przepiekny:) Nr 2 - mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie...muszę poszukać jajeczek przepiorczych...marza mi się święta w naturalnych kolorach:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotki a deski są naprawdę super ! Mam jedną olbrzymią dechę ale nie tak fajną jak te Twoje .
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Liluś jak najbardziej jestem za:)))))))0 śliczne zdjęcia i naturalne akcenty:) no i te dechy to mistrzostwo świata!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home