Polecane posty

Pozwolę sobie odesłać

U mnie od trzech dni jakiś pogodowy młyn. Idzie czarne z różnych stron i robi zamieszanie. Zmiany jak w kalejdoskopie: słońce, burza, słońce, burza... I po co myć okna, ja się pytam ?! Syzyfowa robota! A w dodatku jestem meteopatką niepoprawną i głowa mi pęka.


Skupić się na niczym nie mogę więc dziś będzie krótko i przy wykorzystaniu pomysłu innej osoby. Pozwolę sobie odesłać Was na bloga CAISA K. Znajdziecie tam DIY na samodzielne wykonanie gigantycznego jaja. Moim zdaniem świetny i prosty pomysł. Uwielbiam takie inspiracje i "pomoce naukowe". Muszę to sobie odnotować w pamięci i wykorzystać w przyszłym roku. Za to zdjęcie jest już moje :)




Komentarze

  1. A mnie głowa boli od mycia okien. Wczoraj 5 dzisiaj 3. A to tylko okna a gdzie dalsze porządki?...w lesie. Chociaż pogoda łaskawa u mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie myję... moze potem, już be zpresji... wyjeżdzamy zreszta...
    a pomysł na jajo cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też pogoda nieciekawa, w dodatku przeziębienie mnie dopadło, więc łączę się w bólu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie też czarno..? Ja w sumie okien jeszcze nie zdążyłam umyć.
    A to jajo to jakoś jednak z gipsem mi się kojarzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slonce wysylam. A nam jaka chmura z deszczem by sie przydala.
    Ide zobaczyc jajo.

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz skoczę i zobaczę to jajo....a co do pogody ....no kurcze niech się poprawi.... ja za 2 tygodnie będę w Polsce ....:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysl , pogoda paskudna ja spię całe dnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również pogodowe zamieszanie i chłodno, nawet zimno. Kwiaty mi umierają na balkonie.
    Ide popatrzec co kryje się na tym blogu :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. No popatrz u mnie to samo , potwornie sie czuje, czy to kiedys przejdzie? a jajo swietne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech... znam niestety to pogodowe ciśnienie w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda już się poprawiła. Świeci słońce ale zimno :-(
    Pomysł z jajkiem świetny.
    Pozdrawiam,
    J

    OdpowiedzUsuń
  12. Myłam okna tydzień temu i już są na nich ślady... Moja złość nie zna granic! Zmykam obejrzeć to jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj z tą pogodą to różnie. Mam nadzieję, że na Wielkanoc obudzi sie słoneczko. Bardzo chciałabym zaprosic Ciebie do mnie... jestem ciekawa opinii na temat mojej Wielkanocy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home