Polecane posty

Minimalistyczna forma

W połowie zeszłego roku stałam się właścicielką dwóch szklanych pudełek. Od dawna widywałam podobne na wielu blogach i chciałam je również mieć na wyposażeniu. Czekałam na takie w odpowiednim kolorze. Te przywędrowały do mnie ze sklepu Agnieszki, której bloga Agnetha.Home pewnie doskonale znacie.


Zdecydowałam się na wersję wykończoną ciemnym, postarzonym metalem. Bo taka najbardziej mi odpowiadała. Głównie z powodu tego minimalistycznego i skandynawskiego charakteru. Okazało się jednak, że nie mam w domu nic, co by stylem do nich pasowało.


Aż wreszcie trafiłam na lustra wykończone niemal w identyczny sposób. Osadzone w metalowych, postarzonych ramach. Wybrać trzeba było tylko pomiędzy okrągłym a owalnym. Jeszcze nie wiem, które tak naprawdę pozostanie u mnie na stałe. Jak widać i pudełka i wazon doskonale z nim współgrają.


To, które pokazuję dziś jest fajne po ma formę przypominającą stare, kieszonkowe zegarki. Okrągłe z metalową zawieszką. Można je jednak zawiesić na dwa sposoby, bo w komplecie jest gruby sznur z metalowym kółkiem do zawieszenia.


A ja chyba nadam mu bardziej indywidualny wygląd i zastąpię ten sznur skórzanym paskiem. Takim zwykłym do spodni, lekko podniszczonym. Musze tylko znaleźć, taki o odpowiedniej szerokości. W kolejnym poście pokażę wersję owalną. No i kilka fajnych inspiracji. Gdybyście chciały takie loftowe lustro to zapraszam do SKLEPU.


Komentarze

  1. Faktycznie pięknie to współgra ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te pudelka od Agi, wdzieczna buteleczka z pierwszej fotki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lustro jest piekne. Jednyne, co mnie martwi, to chyba to, że nie miałabym gdzie go powiesić... A pudełka od Agnieszki - najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa owalnego lustra. Myślę, że będzie nawet ładniej wyglądać niż to okrągłe! Pudełka od Agi są cudne - zgadzam się w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta butelka / wazon :)

    Udanego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, te modrzewiowe gałązki:)
    Pozdrawiam ciepło.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. No no bardzo bardzo ładnie to wszystko ze sobą się łączy:)))))))))))))))))))))))) miło "paczać" na takie fajne fotki

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez juz od dluzszego czasu poluje na te pudelka, ale nie mam ich jeszcze gdzie postawic.. poki co wiec sobie tkwia na liscie rzeczy ktore kiedys kiedys sobie sprawie ;)

    lutro swietne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełka są fantastyczne, a pomysł z paskiem świetny. Ta buteleczka z pierwszego zdjęcia jest niezwykła.
    Pozdrawiam ciepło :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham Twoje zdjęcia! :))
    Zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełka cudne, także w czerni prezentują się idealnie...są ozdobą same w sobie:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego. Twój blog to fajne miejsce w sieci. Lubię tutaj zaglądać. Dodaję ten blog do listy moich ulubionych na: http://turystyczne-blogi-w-sieci.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home