Polecane posty

Color-Mercado

Dziś zapraszam na stronę sklepu Colo-Mercado. Pełnego cudownie kolorowych tkanin. To raj szczególnie dla dziewczyn, które lubią krawieckie wyzwania. 


Znajdziecie tam tkaniny najwyższej jakości, których producentami są Rowan, Free Spirit, czy Westminster Fibers.


Wzory na tkaniny są projektowane przez światowej sławy projektantów takich jak Amy Butler, Anna Maria Horner, Tanya Whelan, Dena Designs, Erin Mc Morris, Joel Dewberry, Tina Givens, Heather Bailey i wielu innych.


Kupicie tam również gotowe produkty, na przykład pomysłowe korale czy kosmetyczki. Właścicielka sklepu proponuje dodatkowo bogaty zbiór inspiracji na wykorzystanie tych bajecznych tkanin. 


Ciekawe dla mnie są szczególnie tkaniny laminowane. Te chyba doskonale nadają się na wszelkiego rodzaju torebki i torby. Zresztą co ja będę pisała. Zobaczcie u mnie kilka inspirujących zdjęć. Po ich większą ilość zapraszam na stronę  Colo-Mercado


Logo i link do sklepu umieszczam na stałe w zakładce "RECOMMENDED LINKS". Jestem bowiem przekonana, że Wam się przyda nie raz. Mnie zresztą również.



Komentarze

  1. Hello friend, I have a blog about the arts in general, and Knitting Needle by Tita Carré, already visited?
    I love your blog always has beautiful things
    I'm following you hugs
    http://www.titacarre.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home