Coś nowego, coś starego i coś prawie za darmo

Coś nowego, coś starego i coś prawie za darmo czyli dekoracja w skandynawskim stylu. Nowa jest w tym przypadku szklana choinka oraz lampiony na tealighty. Z waszych komentarzy pod postem, w którym wspomniałam o tej choince wynika, że spodziewacie się czegoś bardziej okazałego. A tu tylko mała szklana choinka z ledowymi światełkami w środku.


Nie jest wyjątkowo imponująca ale nam w tym roku wystarczy. Jesteśmy w sumie sami, a zaraz po Nowym Roku wchodzi ekipa remontowa. Z dużą choinką byłby kłopot w takich warunkach. Całości dopełnią zielone cyprysiki i wieniec z pachnącymi gałązkami. Będzie więc również coś naturalnego i żywego.


Świecąca choinka z postarzonego szkła pochodzi z Tchibo. Lampiony wpadły mi w oko w Empiku już w listopadzie. Najpierw kupiłam dwa ale kilka dni później dokupiłam kolejne. Z dwóch powodów: bo bardzo mi się spodobały i można je wykorzystywać na wiele różnych sposobów przez cały rok.


Stare są kryształowe płatki śniegu kupione chyba ze dwa lata temu w Home&You. Oraz wianki, tutaj połączone w jeden bardziej ozdobny element. 


Wiklinowy, kupiony na giełdzie kwiatowej, przemalowałam na biało. Ten mniejszy koralikowy to stary zakup również z Home&You. Połączone w jeden doskonale kolorystycznie wpasowały się w ten dość monochromatyczny pomysł.

Cała reszta dekoracji to już to, co w zasadzie nic nie kosztowało. O pakowaniu prezencików już wspominałam. Trochę papieru i wstążek zgromadzonych w domowych zapasach. Jeśli trafiam na coś w mojej kolorystyce to kupuję po trochu i w takich sytuacjach jest jak znalazł. 

No i na koniec ostatni element czyli stare ramki przemalowane na biało. Normalnie eksponowane są w nich zdjęcia ale tutaj zastąpiłam je wydrukami. To chyba najtańszy sposób na wykonanie okazjonalnych dekoracji i daje nieograniczoną możliwość wyboru. Tutaj to zwykła pięcioramienna, czarna gwiazdka i napis w języku szwedzkim.

Ichniejsze wesołych świąt, często spotykane na różnych blogach. I co z tego, że ze Szwecji?! Skoro na całym świecie króluje Merry Christmas to u mnie może być "GodJul"! Być może to nie jest najlepsze zestawienie kolorystyczne na Boże Narodzenie. Być może innym takie wydziwianie ( jak napisał mi ktoś w komentarzu) się nie podoba, ale to moje dekoracje a ja takie lubię. Lubię również te bardzo tradycyjne, ale czy zawsze musi być tak samo?




68 komentarzy :

  1. Pięknie... Czerń ze srebrem są takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie God jul och gott nytt år!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie Twoje wydziewienie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie super ! Kto powiedział że zawsze musi być tak samo ?! Ja tam lubię zmiany :) Dokładnie tak jak powiedziałaś to Twój dom i dekorację i najważniejsze że Tobie się podobają :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Może są i inni, którym się spodobają chociaż u siebie wolą tradycyjne

      Usuń
  5. bardzo w stylu glamour :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mniej niż zazwyczaj. Dziękuję

      Usuń
  6. nie musi być tradycyjnie.U mnie zawsze bylo złoto-czerwono, a teraz jest biało-srebrnie. Tak jak u Ciebie tez mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i idę podglądać do Ciebie

      Usuń
  7. a mnie się podoba :) nie jest sztuką kupić dekoracje za kilkaset zł, jak to widziałam wczoraj w sklepie...sztuką jest zrobić coś nowego z tego, co się ma w domu...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miły i mądry komentarz

      Usuń
  8. bardzo ładna dekoracja a choinka jest the best

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz

      Usuń
  9. Choina to to faktycznie nie jest ;-), ale choć ma tak skromne rozmiary to prezentuje się bogato. Napis god jul jest mi znany i myślę ,że na blogach wygrywa popularnością z merry christmas.Amerykańskie święta już nas tak nie fascynuja jak te widziane na skandynawskich blogach.sliczny tern reniferek z poprzedniego posta. Pewnie Twój najdroższy sercu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jedyny wnuczek i specjalnie kochany

      Usuń
  10. ślicznie.... ;) choinka jest boska!
    pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio widziałam, jak pokazałaś ten mały czarno-biały prezencik, teraz całą tę dekoracje i w życiu nie powiedziałabym, że czarno-białe dodatki mogą tak piękne wyglądać. Naprawdę! Gdy w przyszłości będę miała swój pięęęękny dooom :D to na pewno jeden pokój będzie właśnie z takimi dodatkami. Przepięknie!

    Chociaż oczywiście z choinki nigdy nie zrezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę jak najszybciej tego pięęęęknego dooomu :)

      Usuń
  12. Ja jestem zachwycona taką dekoracją. Sama mam salon urządzony w biało, czarno, szaro, lagunowych kolorach :D łącznie z dekoracjami świątecznymi. Choineczka ledowa jest przeurocza. Gdyby taka dekoracja jak u Ciebie stanęła u nas, to nie dość że bardzo by mi się spodobała to jeszcze idealnie pasowałaby do salonu :)
    Jestem ogromną fanką wydruków w ramkach :) prawie za darmo, a ustawiasz to co Ci w duszy gra.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja dekoracja pasowałby i do twoich wnętrz

      Usuń
  13. choinka cudowna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie takiej się spodziewałam!
    przepiękna dekoracja
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! To chyba tylko Ty jedna :)

      Usuń
  15. Slicznie wyglada :) i co najwazniejsze jest tak jak lubisz :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Choineczka jest śliczna, i w całym kontekście ( hm... alez to brzmi...) wyglada super. Podoba mi sie taki postarzany efekt szklano-srebrny- gdzies czytałam nawet jak to zrobic, ale nie moge teraz znaleźć...
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem jak, tylko srebra nie udało mi się jeszcze nabyć

      Usuń
  17. Ale pieknie :-) Bardzo podobaja mi sie wszystkie dodatki :-) choineczka jest przesliczna :-) i cala reszta tez :-) a dlaczego niby taka kolorystyka nie mialaby byc najlepsza na BN? Dla mnie bomba!!! cudnie, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taka raczej smutna a to radosne święta

      Usuń
    2. Mnie sie podoba.. wyglada bardzo elegancko :-) pozdrawiam

      Usuń
  18. Właśnie mi uświadomiłaś coś. Czemu ja zrobiła girlandę Merry Christmas?
    Przecież ja kocham Skandynawię! A czemu nie napisałam Wesołych świąt po prostu? dobra zostawię jak jest. i na God Jul znajdzie się jeszcze miejsce

    OdpowiedzUsuń
  19. łaaaa jaka piękna choina i te czarne dodatki. Cudo Lila!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dziękuję ci bardzo. To miło, że skrobnęłaś słówko :)

      Usuń
  20. Świetne to posrebrzone szkło, i choineczka, i świeczniki:), czarne i wiklinowe dodatki dopełniają całości:). Bardzo lubię Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wszystko wygląda! Też miałam chrapkę na tą choinkę ale jako że zaszalałam na Westwing, to niestety z choinki nici :-)
    Ja też jestem chomikiem papierowym, ale te Twoje bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tym, że bardzo elegancko to wygląda. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie bardzo podoba się to Twoje "wydziwianie". I choć sama wybieram raczej kolorowe ozdoby, to Twoje aranżacje mnie zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna dekoracja
    Zostaję u Ciebie na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz

      Usuń
  25. Piękne zestawienie kolorystyczne,bardzo eleganckie i bardzo mi się podoba to "wydziwianie"...a tak w ogóle to ludzie są jacyś dziwni...jeśli im się podoba kolorowo,to nam się może podobać B&W czyż nie? Ja zdecydowanie jestem za Twoją wersją!! :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mnie się podoba i kolorowo i b&w, ale na coś trzeba się zdecydować

      Usuń
  26. pewnie, że nie musi:) śliczna ta Twoja szklana choinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o takie wsparcie mi chodzi :)

      Usuń
  27. Wspaniała aranżacja!!!pieknie się komponuje wszytsko razem, do tego okraszone wspaniałymi zdjęciami;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie ze soba wszystko współgra :) mnie sie podoba :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna dekoracja! Co do kolorów, to dokładnie tak jak piszesz - Tobie mają się podobać. (i mi się takie właśnie podobają)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne dekoracje :D Klimatyczne i eleganckie ...podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  31. może mała choineczka, ale jakże urocza! cudna aranżacja i taka "glamur" ocząt oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...No to może za bardzo glamour?

      Usuń
  32. O gustach... wiadomo, co. To Twoje Święta, Twój dom i Twój styl. Komu się nie podoba - niech nie ogląda. Ja tez zakochałam się w skandynawskim i shabby stylach, i często widzę zdziwione (delikatnie ujmując) spojrzenia. Trudno... Ale ja czuję się w tym komfortowo. A Ty do tegoż masz fantastyczne wyczucie stylu, Twoje ozdoby po prostu zaczarowują.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lampiony świetne, uwielbiam takie rzeczy, którymi można się cieszyć przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka