Polecane posty

Coś nowego, coś starego i coś prawie za darmo

Coś nowego, coś starego i coś prawie za darmo czyli dekoracja w skandynawskim stylu. Nowa jest w tym przypadku szklana choinka oraz lampiony na tealighty. Z waszych komentarzy pod postem, w którym wspomniałam o tej choince wynika, że spodziewacie się czegoś bardziej okazałego. A tu tylko mała szklana choinka z ledowymi światełkami w środku.


Nie jest wyjątkowo imponująca ale nam w tym roku wystarczy. Jesteśmy w sumie sami, a zaraz po Nowym Roku wchodzi ekipa remontowa. Z dużą choinką byłby kłopot w takich warunkach. Całości dopełnią zielone cyprysiki i wieniec z pachnącymi gałązkami. Będzie więc również coś naturalnego i żywego.


Świecąca choinka z postarzonego szkła pochodzi z Tchibo. Lampiony wpadły mi w oko w Empiku już w listopadzie. Najpierw kupiłam dwa ale kilka dni później dokupiłam kolejne. Z dwóch powodów: bo bardzo mi się spodobały i można je wykorzystywać na wiele różnych sposobów przez cały rok.


Stare są kryształowe płatki śniegu kupione chyba ze dwa lata temu w Home&You. Oraz wianki, tutaj połączone w jeden bardziej ozdobny element. 


Wiklinowy, kupiony na giełdzie kwiatowej, przemalowałam na biało. Ten mniejszy koralikowy to stary zakup również z Home&You. Połączone w jeden doskonale kolorystycznie wpasowały się w ten dość monochromatyczny pomysł.

Cała reszta dekoracji to już to, co w zasadzie nic nie kosztowało. O pakowaniu prezencików już wspominałam. Trochę papieru i wstążek zgromadzonych w domowych zapasach. Jeśli trafiam na coś w mojej kolorystyce to kupuję po trochu i w takich sytuacjach jest jak znalazł. 

No i na koniec ostatni element czyli stare ramki przemalowane na biało. Normalnie eksponowane są w nich zdjęcia ale tutaj zastąpiłam je wydrukami. To chyba najtańszy sposób na wykonanie okazjonalnych dekoracji i daje nieograniczoną możliwość wyboru. Tutaj to zwykła pięcioramienna, czarna gwiazdka i napis w języku szwedzkim.

Ichniejsze wesołych świąt, często spotykane na różnych blogach. I co z tego, że ze Szwecji?! Skoro na całym świecie króluje Merry Christmas to u mnie może być "GodJul"! Być może to nie jest najlepsze zestawienie kolorystyczne na Boże Narodzenie. Być może innym takie wydziwianie ( jak napisał mi ktoś w komentarzu) się nie podoba, ale to moje dekoracje a ja takie lubię. Lubię również te bardzo tradycyjne, ale czy zawsze musi być tak samo?




Komentarze

  1. Pięknie... Czerń ze srebrem są takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie Twoje wydziewienie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super ! Kto powiedział że zawsze musi być tak samo ?! Ja tam lubię zmiany :) Dokładnie tak jak powiedziałaś to Twój dom i dekorację i najważniejsze że Tobie się podobają :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Może są i inni, którym się spodobają chociaż u siebie wolą tradycyjne

      Usuń
  4. nie musi być tradycyjnie.U mnie zawsze bylo złoto-czerwono, a teraz jest biało-srebrnie. Tak jak u Ciebie tez mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się podoba :) nie jest sztuką kupić dekoracje za kilkaset zł, jak to widziałam wczoraj w sklepie...sztuką jest zrobić coś nowego z tego, co się ma w domu...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna dekoracja a choinka jest the best

    OdpowiedzUsuń
  7. Choina to to faktycznie nie jest ;-), ale choć ma tak skromne rozmiary to prezentuje się bogato. Napis god jul jest mi znany i myślę ,że na blogach wygrywa popularnością z merry christmas.Amerykańskie święta już nas tak nie fascynuja jak te widziane na skandynawskich blogach.sliczny tern reniferek z poprzedniego posta. Pewnie Twój najdroższy sercu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie.... ;) choinka jest boska!
    pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widziałam, jak pokazałaś ten mały czarno-biały prezencik, teraz całą tę dekoracje i w życiu nie powiedziałabym, że czarno-białe dodatki mogą tak piękne wyglądać. Naprawdę! Gdy w przyszłości będę miała swój pięęęękny dooom :D to na pewno jeden pokój będzie właśnie z takimi dodatkami. Przepięknie!

    Chociaż oczywiście z choinki nigdy nie zrezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zachwycona taką dekoracją. Sama mam salon urządzony w biało, czarno, szaro, lagunowych kolorach :D łącznie z dekoracjami świątecznymi. Choineczka ledowa jest przeurocza. Gdyby taka dekoracja jak u Ciebie stanęła u nas, to nie dość że bardzo by mi się spodobała to jeszcze idealnie pasowałaby do salonu :)
    Jestem ogromną fanką wydruków w ramkach :) prawie za darmo, a ustawiasz to co Ci w duszy gra.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja dekoracja pasowałby i do twoich wnętrz

      Usuń
  11. A ja właśnie takiej się spodziewałam!
    przepiękna dekoracja
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wyglada :) i co najwazniejsze jest tak jak lubisz :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Choineczka jest śliczna, i w całym kontekście ( hm... alez to brzmi...) wyglada super. Podoba mi sie taki postarzany efekt szklano-srebrny- gdzies czytałam nawet jak to zrobic, ale nie moge teraz znaleźć...
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pieknie :-) Bardzo podobaja mi sie wszystkie dodatki :-) choineczka jest przesliczna :-) i cala reszta tez :-) a dlaczego niby taka kolorystyka nie mialaby byc najlepsza na BN? Dla mnie bomba!!! cudnie, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie mi uświadomiłaś coś. Czemu ja zrobiła girlandę Merry Christmas?
    Przecież ja kocham Skandynawię! A czemu nie napisałam Wesołych świąt po prostu? dobra zostawię jak jest. i na God Jul znajdzie się jeszcze miejsce

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaaa jaka piękna choina i te czarne dodatki. Cudo Lila!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dziękuję ci bardzo. To miło, że skrobnęłaś słówko :)

      Usuń
  18. Świetne to posrebrzone szkło, i choineczka, i świeczniki:), czarne i wiklinowe dodatki dopełniają całości:). Bardzo lubię Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wszystko wygląda! Też miałam chrapkę na tą choinkę ale jako że zaszalałam na Westwing, to niestety z choinki nici :-)
    Ja też jestem chomikiem papierowym, ale te Twoje bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tym, że bardzo elegancko to wygląda. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo podoba się to Twoje "wydziwianie". I choć sama wybieram raczej kolorowe ozdoby, to Twoje aranżacje mnie zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna dekoracja
    Zostaję u Ciebie na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zestawienie kolorystyczne,bardzo eleganckie i bardzo mi się podoba to "wydziwianie"...a tak w ogóle to ludzie są jacyś dziwni...jeśli im się podoba kolorowo,to nam się może podobać B&W czyż nie? Ja zdecydowanie jestem za Twoją wersją!! :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mnie się podoba i kolorowo i b&w, ale na coś trzeba się zdecydować

      Usuń
  24. pewnie, że nie musi:) śliczna ta Twoja szklana choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała aranżacja!!!pieknie się komponuje wszytsko razem, do tego okraszone wspaniałymi zdjęciami;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie ze soba wszystko współgra :) mnie sie podoba :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna dekoracja! Co do kolorów, to dokładnie tak jak piszesz - Tobie mają się podobać. (i mi się takie właśnie podobają)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne dekoracje :D Klimatyczne i eleganckie ...podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. może mała choineczka, ale jakże urocza! cudna aranżacja i taka "glamur" ocząt oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O gustach... wiadomo, co. To Twoje Święta, Twój dom i Twój styl. Komu się nie podoba - niech nie ogląda. Ja tez zakochałam się w skandynawskim i shabby stylach, i często widzę zdziwione (delikatnie ujmując) spojrzenia. Trudno... Ale ja czuję się w tym komfortowo. A Ty do tegoż masz fantastyczne wyczucie stylu, Twoje ozdoby po prostu zaczarowują.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lampiony świetne, uwielbiam takie rzeczy, którymi można się cieszyć przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home