Polecane posty

Liebster Blog

Zostałam wyróżniona przez Aleksandrę z bloga Dreamy Alex wyróżnieniem Liebster Blog. ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Zabawa ta polega na udzieleniu odpowiedzi na pytania postawione przez inne Bloggerki, a następnie wskazanie kolejnych blogów do Wyróżnienia i zadanie 11 pytań ich właścicielkom. 
 
Moje odpowiedzi na pytania Alex:
1. Święta w domu czy "na wyjeździe"?
W domu chociaż wolałabym na wyjeździe.
2. Makowiec czy piernik?
Piernik bo makowiec jest mi zabroniony.
3. Choinka żywa czy sztuczna?
Marzy mi się żywa ale mi jej żal więc jest sztuczna.
4. Złoto czy srebro?
Złoto bo srebro wchodzi ze mną w reakcję chemiczną i w mgnieniu oka robi się czarne.
5. Wino białe czy czerwone?
Kolor bez znaczenia, ważne żeby nie było wytrawne.
6. Barszcz grzybowy czy czerwony?
Zdecydowanie czerwony z uszkami.
7. Sanki czy łyżwy?
Hmmm...W moim wieku? Jak już to łyżwy.
8. Wymarzony prezent?

Nie marzę o rzeczach, które można dostać.
9. Dawanie prezentów czy przyjmowanie?

Chyba wolę dawać.
10. Idealny zimowy wieczór?

Taki, w którym nie muszę po nocy i mrozie biegać z psem.
11. Zdjęcia w albumie czy na komputerze?

Wszystkie, jak leci na płytach i dysku zewnętrznym. Wybrane na ścianach.



A teraz pora na moje pytania:
1. Co tobą częściej kieruje serce czy rozum?
2. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
3. Gdybyś mogła przeżyć jeden dzień jako dowolna postać, kto by to był?
4. Czy jesteś w stanie wybaczyć zdradę?
5. Jakie trzy przedmioty wyniosłabyś z płonącego domu?
6. Czy jest moment w twoim życiu, który chciałabyś przeżyć jeszcze raz? 
7. Czy boisz się upływającego czasu?
8. Gdybyś miała nieograniczone fundusze co byś sobie zafundowała w pierwszej kolejności?
9. Czy mogłabyś bez żalu zrezygnować z blogowania?
10. Czy wierzysz, że zakochać można się w każdym wieku?
11. Czy uważasz siebie za szczęściarę czy pechowca?

Swoje wyróżnienie i pytania kieruję do autorek blogów:
1. Moje pobielenie
2. My vintage gallery
3. Mimowolne zauroczenia
4. Vintage rose

Ograniczam się tylko do czterech i z góry zaznaczam, że nie będzie problemu jeśli zrezygnują.  




Komentarze

  1. Gratuluję Ci serdecznie, uważam że w pełni na to zasłużyłaś, bo ja bardzo lubię Twojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłuzyłaś na to wyróżnienie ...TO PEWNE . BeA

    OdpowiedzUsuń
  3. No kto jak nie Ty? Gratuluję serdecznie i dziękuję, że zechciałaś o mnie tak wyróżniająco pomyśleć. Jest mi bardzo miło i czuję się zaszczycona, ale pozwól, że odpowiem Ci tylko na jedno pytanie ( bo chyba tylko tej odpowiedzi jestem pewna, hi,hi).
    Pytanie nr3. Chciałabym przez jeden dzień być dr House'm :)) Serio!
    Moc buziaków LIllo!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyroznienia!
    zawsze czekam niecierpliwie na wpis u kokolili, bo uwielbiam twoje fotografie za ujecia i aranzacje, serca sa cudne
    pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twoich pytań. Mądre. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gartuluję wyróżnienia :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilluś w pełni zasłużone to wyróżnienie.Prowadzisz piękny i bardzo inspirujący blog,do którego uwielbiam zaglądać.Gratuluję!!!

    P.S. Cudne to serduszko...oba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z serducha całego! Blog jest naprawdę piękny i z ogromną przyjemnością tu zaglądam.Zapraszam do siebie na CANDY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lornetka wpadła mi w oko! ;)
    Dzięki Lilluś wiesz za co...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lilla Gratuluję!
    i dziękuję bardzo :* nie wiem czym na to zasłużyłam?
    ale trudne pytania zadałaś!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home