Polecane posty

Świąteczny give away!

Dziękuję za naprawdę sporą liczbę miłych komentarzy dotyczących przemalowanego krzesła. Cieszę się, że informacja o farbie w sprayu do tkanin może okazać się przydatną. Zgodnie z obietnicą dzisiaj rusza świąteczny give away. Do wygrania dwa przedmioty w iście bożonarodzeniowym stylu i tradycyjnych świątecznych barwach.


W związku z tym, że stanowią komplet powędrują do jednej osoby. W skład zestawu wchodzi świąteczny obrus z Rudolfem. Wykonany z bawełny w czerwoną kratkę i obramowany białą listwą z wyhaftowanymi czerwonymi reniferami. Obrus ma wymiary 70x70 centymetrów.


Do tego pojemnik z kraciastą aplikacją Rudolfa. Wykonany z białej bawełny i wykończony czerwono-białą kratką. Doskonale pasujący do prezentowanego wcześniej obrusu. Myślę, że tego typu przedmioty nadadzą uroku, ciepła i świątecznego nastroju każdemu wnętrzu. 


Zabawa trwa od dziś do 5 grudnia, żeby wygrana mogła dotrzeć przed świętami do wylosowanej osoby. Zasady udziału takie same jak w przypadku Candy.
Osoby chcące wziąć udział w zabawie proszone są o:
- pozostawienie komentarza pod postem - już bez numerków bo i tak się pomerdało wszystko! 

- skopiowanie i podlinkowanie poniższego zdjęcia i wklejenie go na własnym blogu,
- dopisanie się do obserwatorów tego bloga,
- osoby bez bloga pozostawiają komentarz ze swoim adresem e-mail.


Powyżej pomniejszone zdjęcie, gotowe do umieszczenia na Waszych blogach. Życzę szczęścia w losowaniu i liczę na wasze zainteresowanie. 


Komentarze

  1. 4. nie może mnie tu zabaknąć :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. 5. Cuda więc z wielką przyjemnością staję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się z wielką chrapką na te cudeńka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 9. Bardzo świąteczny nastrój.Może te reniferki trafią do mnie. Pozdrawiam.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze w życiu nic nie wygrałam, ale spróbuję, bo to cudne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty ( w krateczkę, którą uwielbiam). Licząc na szczęście staję w w ogonku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne prezenty!!!
    Oczywiście zapisuję się z wielką przyjemnością i nadzieją na wygraną :D a co!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  8. 14. Ja też staję w kolejeczce. Prezenty są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. 15. Ja też się ustawiam, może szczęście się uśmiechnie :D , pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  10. Liluś, przepiękne są Twoje prezenty, a ja uwielbiam motyw renifera! Oczywiście, że się zgłaszam i to z wielką przyjemnością! Bardzo wielką!
    pozdrawiam :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. 15. Jeśli dobrze liczę ;) Zapisuję się, zostaję :) info na ruziaruzia.blogspot.com

    p.s. dzięki "rozdawajkom" wyszukuję najlepsze blogi, dlatego je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. 16. Cudowności rozdajesz, dlatego z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 20. Numery totalnie rozjechały się :) Przepiękne te przedmioty do mojej świątecznej kuchni wprost idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 17. Przepiękne te świąteczne skarby....chciałabym chciała...
    Pozdrawiam
    kzielinska0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 17. I JA :)

    TAKI NUMER KIEDYS MIAŁAM W DZIENNIKU

    OdpowiedzUsuń
  16. Z moich obliczeń wynika, że jestem 20 :) Piękne, świąteczne prezenty!!! Bardzo bym się z nich ucieszyła :D
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. 23 .
    Chetnie sie dopisze po te cudenka!Moze szczescie usmiechnie sie do mnie?

    Serdeczności sle!

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm a mi wyszlo 25 :) Na Rudolfy sie pisze, slodkie sa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. 24. Biorę udział ;-) Może w końcu się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście zapisuję się i tym razem:)Zapraszam tez do siebie na cukierasa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 25. Kolory biały i czerwony piękne. Rada będzie podłączam się do konkursu. Andrea (Nie wiem, czy jest to prawidłowy numer seryjny. )

    OdpowiedzUsuń
  22. 31. Zapisuję się koniecznie! Zwłaszcza, że mój mąż uwielbia jelonkowe motywy, a mi się marzy obrus w czerwoną kratkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kilka osób się powtarza w komentarzach. Numer chyba jednak wyjdzie 29.

      Usuń
  23. Z numerkami zadyma ale i tak staję w kolejce prawdopodobnie jako 28.

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja powinnam być 29. ;) Staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. nr 30 :) poproszę reniferki - synek zapiał jak je zobaczył :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obrusek w sam raz na mój maleńki stoliczek :-)
    Numer 31
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Numer 34 się melduje :D
    Taki uroczy zestaw doda klimatu świątecznego każdemu domowi :)
    asagao@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Numer 34 się melduje :D
    Taki uroczy zestaw doda klimatu świątecznego każdemu domowi :)
    asagao@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 33. to ja też ustawię się po te śliczne czerwoności
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne prezenty, w sam raz na święta:) podziwiam zdjęcia na Pani blogu !

    OdpowiedzUsuń
  31. numer 35: Uwielbiam takie dekoracje świąteczne, a Twoje są wyjątkowo urocze. Chętnie więc ustawię się po nie w kolejce.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
    Dorota (dorotadybowska5@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  32. numer36: Sczerze nie wiem czy zasluguje na wpis tutaj, bo odwiedzam Twoj blog poraz pierwszy (zdecydowanie nie ostatni). Musze powiedziec ze blog bardzo inspirujacy! Bardzo lubie styl jaki tutaj prezentujesz, takze urzadzam moje mieszkanko w tym stylu. Doszlam narazie w czytaniu Twojego bloga do postu o magazynach wnetrzarskich- mam dokladnie to samo, lubie je, ogladam kilkanascie razy jezeli mi wpadnie cos w oko;) (ja kupuje w j.angielskim). Zapraszam na mojego bloga, chociaz przyznam ze nie prezetuje tam moich wnetrz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rezygnuję z numerku, bo, najwyraźniej pod wpływem tempa dodawanych komentarzy, zupełnie sie rozjechały. Zapisuję się, nanner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurcze chętnie stanę w kolejce po takie śliczności :):) A w numerkach się pogubiłam, więc spróbuję szczęścia bez numerku :) justynawisnia@interia.pl
    Pozdrawiam !!:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Numer 37: Fantastyczne podarunki przygotowałaś! Kwintesencja nadchodzących świąt, po prostu. Gratuluję świetnego gustu i wspaniałego bloga, którego tyle razy już odwiedzałam i ciągle odkładałam "Obserwowanie Cię" do kolejnego razu. Oczywiście jestem też wierną czytelniczką Twojego "Malowanego kokonu", który uważam za kawał dobrej roboty! Wreszcie mnie zmobilizowałaś i teraz już na pewno będę "na bieżąco" z Twoimi wpisami na "Kokonie" ;). Bardzo się z tego faktu cieszę i serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również pogubiłam się w numeracji :(
    Bardzo chętnie jednak stane w kolejce bo te słodkie cukierki :) Obserwująca jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. witam,
    zapisuję się :)
    numerek 39, wg wpisów powyżej :)
    pozdrawiam
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  38. No właśnie... te numerowanie zawsze się psuje ... dlatego również chętnie się zapisuję na to wspaniałe Candy. Nagrody extra świąteczne - przydadzą się w każdym domku.

    Bloga już od dawna obserwuję.
    Pozdrawiam,
    Ania z www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisuję się:) obserwuję już jakiś czas i inspiruję się:) dziś zabieram się za malowanie/odświeżanie półeczki z Twojej wyprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  40. patrząc na nagrody już czuję święta :) są śliczne... a obserwatorem jestem już od dawna :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 44. chyba? I ja staję w kolejce po te słodkości!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny Blog i cudne Candy ... ustawiam się w kolejkę i czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam
    Stała Bywalczyni - IgAgA (sebo.aga@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  43. 46. Z ogromna przyjemnością przystanę;)
    wszystkie warunki spełnione;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  44. 47..chyba.. Staję w kolejce po te piękne cukierki:) Pozdrawiam! cypripedium-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 48. Ja też grzecznie w kolejkę staję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z wielka przyjemnością zapisuję sie na świąteczne Candy. Patti

    OdpowiedzUsuń
  47. ... ojejku coś pięknego.
    Ustawiam się w kolejce.
    Bloga obserwuję od niedawna i znajduje coraz więcej inspiracji.
    Wszystkiego dobrego.
    pozdrawiam
    Mylody
    pkmagdalena@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. 49. czekam w kolejce na szczęście. Serdecznie pozdrawiam. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też stanę w kolejce :) może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Po takie słodkości grzech się nie zgłosić ;) !!!

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Święta pełne magii. ^^ W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  52. super prezenty. ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam
    Marta (marta.cieplinska.tauter@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale śliczności, ustawię się też w kolejce :)
    Pozdrawiam Aneta
    anett.l@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczne candy, w moim ulubionym kolorze. Życzę szczęścia sobie i innym w losowaniu. Pozdrawiam i zapraszam:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojojo jaki słodki renifer ;)
    Obserwuje:czarownica.renesmee
    Banerek z boku na :http://lawendowa-szafa.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. No tak jak wszyscy to i babcia też...Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam:) Kocham Świąteczne dodatki i kocham Święta... i właśnie tego typu obruski, miseczki itp. nadają magii i radują oko w ten cudowny okres i właśnie dlatego ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z wielką rozkoszą i ochotą ustawiam się cierpliwie w kolejce, licząc na łut szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej spod samiućkich Tater ustawiam się i ja w kolejce po te biało - czerwone cudeńka .

    OdpowiedzUsuń
  60. To są prawdziwe świąteczne skarby, ja je CHCĘ MIEĆ,ja je MUSZĘ MIEĆ.
    Ustawiam się w kolejce i lizę na dużo szczęścia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. No numerki się pomerdały, piękna rozdawajka, w kolorze mojego salonu, postoje więc i sobie z nadzieją ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne Candy, Staję w kolejce z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  63. No no no!:) widzę, że się dzieje i piękne cudowności przygotowałaś:) oczywiście staję w kolejce i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne prace i hojne serce! Z przyjemnością tutaj zaglądam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja tez chcę takie cacka...zapraszam do siebie po fajne candy http://szulinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. krok po kroku krok po kroczku najpiekniejsze w całym roku idą święta...
    staje w kolejeczce z przyjemnościa :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie cudowne cukieraski.Zestaw wprowadza bardzo świąteczny nastrój :) Przyłączam się do zabawy z numerkiem ... chyba 89 :)
    Pozdrawiam http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. CI SONO ANCH'IO ECCOMI! COMPLIMENTI PER IL TUO BLOG FRANCA.

    OdpowiedzUsuń
  69. Grzecznie ustawiam się w kolejeczce i czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne reniferki i kolejka po nie długaśna. Staję na samym końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się i grzecznie czekam w kolejce:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na Candy:)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  72. nie jestem fanka Bozego Narodzenia, ale to candy mnie tak urzekło, rozdajesz cudowne cukierasy :-)))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. zapisuję się alka111@gazeta.pl na te cudowności, reniferki urocze, takimi dodatkami chciałabym zaakcentowac Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Takie świąteczne Candy jest super :D Zapisuje się!

    OdpowiedzUsuń
  75. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I post in my sidebar...
    helenavs.blogspot.com

    with love,
    Helena_VS
    *)

    OdpowiedzUsuń
  76. ustawiam się w pokornie w kolejeczce licząc na wielkie szczęście.wierna podczytywaczka honoricom@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ahhh! Iście świątecznie! Mój mail asiak6@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojjjjjjjjj kolejka bardzo długo ale i tak się zapisuję
    Cudenka do wygrania Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczny komplecik. Zapisuję się w kolejce po niego. Odnalazłam bloga ze strony Malowany kokon. Będę częstym jego gościem. W wolnej chwili podejrzę tutejsze posty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuję się!
    Obserwuję jako: Monique
    Banner na pasku bocznym: http://moniquemade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Wspaniałe dodatki na święta:) Zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Prześliczne prezenty:) Żal nie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczne candy, dopisuję się do listy chętnych.
    Kasia
    kasiapap1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. С удовольствием приму участие, спасибо :)
    http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudny zestaw dla nas przygotowałaś :).
    Mnie urzeka wszystko co świąteczne, a Twoje prezenty zachwyciły mnie bardzo :).

    Dużo nas ale i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  86. Oczywiście, że się zapisuję, mimo, że jak widzę kolejka jest już długa.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce;))
    Baner dodałam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Alez cudenka przygotowalas! Piekne:) Rowniez staje w kolejce:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczne!
    ustawiam się w kolejce
    martahadamek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudeńka:)
    Uwielbiam Twojego bloga daje dużo inspiracji!!!
    magdabialk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczności
    zgłaszam sie
    wioleta2211@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. witam
    takie cudownosci na swieta to marzenie wiec i ja sie ustawiam i serdecznie pozdrawiam
    dysia7@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Od razu poczułam zapach świąt gdy do Ciebie weszłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Takie śliczności, że od razu czuć zapach Świąt...Z wielką radością przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka a.g.n.e.s.s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. jeny znowu kolejka jak na centralnym :(
    ale nic stoję grzecznie jak zawsze ... i proszę los o uśmiech żeby mnie nie ominął
    cudne :)
    m.

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne :))) A co tam też się ustawiam :) karolinasztyber@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Pięknie żyjesz :) To cieszy..

    Śliczne te twoje podarki. Staję w kolejce i czekam :)

    Gorąco pozdrawiam:)
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Jakie wspaniałe rzeczy tutaj są! Bardzo chętnie przygarnę je wszystkie do mojego jeszcze nie do końca urządzonego mieszkanka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  100. O rany... jaka długa kolejka :) Z miłą chęcią też się w niej ustawiam :) Zapraszam również do mojej zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Ufffff.. no udało mi się załadowac bannerek, więc ustawiam się w kolejce:)))))Chętnie przygarnę na nowe mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam!
    Już wielką przyjemność sprawia oglądanie takich pięknych przedmiotów,a co dopiero możliwość wygrania.Pozdrawiam cieplutko.
    beata_joneczko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapisuję się i ja w tym długaśnym ogonku i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ładniutkie!Świetne candy!ustawiam się w kolejce (choc anonimowi mają marne szanse na wygranie),ale żałowałabym gdybym tego nie zrobiła;)
    Pozdrawiam cieplutko;)
    Marta martmed@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Niedawno odkryłam tego bloga i bardzo mi się tu podoba. Może będę miała szczęscie. Candy śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudne!To już mam o czym marzyć...Zapisuję się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  107. witam chętnie stanę w tej kolejce i zapraszam do mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  108. Pozdrawiam właścicielkę bloga:)I ustawiam się w kolejce:)robal4321@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  109. Ustawiam się w kolejce. agata50@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. mimo, ze oknem szaro-buro u Ciebie są b.fajne swiąteczne klimaty.Jeśli można ustawiam się grzecznie w długasnej kolejce.
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Lilla,to najpiękniejsze świąteczne drobiazgi, jakie mogłabym sobie wymarzyć :)Dzisiaj właśnie zachwycałam się w internecie ściereczkami i pościelą z Rudolfem, żałując, że nie mogę ich nabyć. Ale może uda się wygrać ten piękny komplet, byłabym przeszczęśliwa! :)
    pozdrawiam serdecznie!
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. super zabawa. Ustawię się w kolejce po te cuda. Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja również chętnie spróbuję swoich sił;)
    pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Oczywiście bardzo chętnie spróbuję, bo wygrana jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Komplecik piękny, a więc i ja nieśmiało staję w kolejce :) pozdrawiam! martaelb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. i ja staje może jeszcze nie na samym końcu... ale jak to mówią ostatni beda pierwszymi:)zapraszam również na cukierasy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Na końcu ustawiam się też skromnie ja. Podlinkowuję banerek u siebie www.galeriawpodworcu.blogspot.com Zestaw urody przecudnej:)) U mnie też świątecznie, dużo nowinek:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Liczyłaś na nasze zainteresowanie? To teraz masz 149 chętnych ;-)
    Zapisuję się również :)
    Baner:www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  119. Reniferki są przesłodkie, a ja uwielbiam święta w czerwieni i bieli więc nie mogło mnie tu zabraknąć ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  120. o jakie cuda, chcę je !! :)))

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczności!
    Zapisuję się z wielką przyjemnością i nadzieją:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  122. uwielbiam czerwone klimaty w czasie świąt wiec ustawiam sie w kolejce po te piękne renifery
    pozdrawiam marta
    pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapisuję się :) cudny reniferek ;) Warunki spełnione, a obserwuję już od jakiegoś czasu :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudne, chciałabym przyozdobić nimi swój stół :)
    nattalja.g@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetne Giveaway! Chętnie i ja wezmę udział :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Zapisuję się jako Poloxin a mój e-mail: marty242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękne ozdoby.Rewelacja.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  128. Niesamowite inspiracje:)
    magdaa0726@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Uwiaelbiam tradycyjne kolory w święta. U mnie w tym roku będzie królowała czerwień.
    Staje grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Super świąteczne candy. Zapisuję się. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Piękne rzeczy, u mnie święta będą w czerwieni, więc z wielką przyjemnością się piszę na końcu tej niezłej kolejeczki ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  132. ustawiam się i ja w tej jakże długiej kolejce :-)
    info u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękne te Rudolfy.
    Staję w kolejce może szczęście uśmiechnie się do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudowne candy :)
    obserwuję : Joanna_26
    e-mail: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  135. Obłędne te skarby! Od razu świętami zapachniało:)
    Ustawiam się:)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością ! :)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i zapraszam do mnie na moje candy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się naturalnie.Banerek zaraz zamieszczam

    OdpowiedzUsuń
  138. zapisuję się :)
    banerek: http://mescosmtiques.blogspot.com/
    email: threw.me@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Cóż za cudowności, wspaniale byłoby je przygarnąć:)
    Zapisuję się:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Piękny ten komplecik. Oczywiście staję do kolejki:)
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  141. Ustawiam się nieśmiało w kolejce. Ale coś czuje, że bardzo małe szanse mam :)
    Mimo wszystko urocze bardzo!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - od jutra też candy!
    http://prettyunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. No nie, ale kolejka, ale i jest po co :))) Pozdrawiam jesiennie z Lawendowej Alei :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Witam i z radoscia sie zapisuje.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Komplecik śliczny. Idealnie pasuje do moich tegorocznych dekoracji, które będą w czerwoną krateczkę. Wpisuję się na tę długą listę. :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Oj jak bym chciała mieć taki komplecik z cudownym Rudolfem
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Zapisuję się ♥ !
    Banerek dodałam do zakładki "Konkursy"
    + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  147. chętnie też się ustawię w tej długaśnej kolei

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękny:) tym bardziej mam chrapkę, ponieważ w tym roku pierwszy raz urządzam Boże Narodzenie u siebie w domu i królować będzie właśnie taki norweski klimat:)))
    zapraszam również do siebie na mikołajkowe słodkości:))

    OdpowiedzUsuń
  149. W sam raz do przytulnego, świątecznego wnętrza :) Pozdrawiam, Ewa

    ach.nie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Чудесный блог! Рада знакомству, милости прошу в гости http://my-lukoshko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Kolejka jak stąd do Koluszek, ale i tak się ustawiam, bo pięknotki Ci wyszły !

    OdpowiedzUsuń
  152. Dołączam do udziału w ślicznym candy, przepiękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  153. Zapisuję się również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Hmm, ostatnia? chętnie się ustawię po te cuda:) Pozdrawiam. Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  155. Śliczne reniferki, dlatego ustawiam się po nie w kolejce :)
    Pozdrawiam
    paula.j212@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Cud, ze się w dwusetce zmieściłam. Ehh tylko jeszcze to szczęście.... Pozdrawiam Cię serdecznie, Rudolfa całuję w czerwony nos:)))

    OdpowiedzUsuń
  157. Jestem ogromną wielbicielką Rudolfów pod każdą postacią i chętnie przygarę go na święta ;)

    Pozdrawiam,

    Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Bardzo chętnie biorę udział w losowaniu- piękne prazenty!

    Pozdrawiam,
    afilu@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. To i ja się zapisuję bo komplecik piękny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  160. do długaśnej listy dopisuję się i ja, tak pomyślałam że to byłby piękny prezent dla mojej Babci :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  161. kolory biały i czarwony to dla mnie nieodzowne barwy zblizajacych sie swiat :) zestawik cudny , cgetnie go przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  162. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego do tej pory tu nie trafiłam. Kubeczki, śnieżynki, renifery, a mnie tu nie było?! No ale skoro już jestem, to się dopisuję:)
    Pozdrawiam, Kajkosz:)

    OdpowiedzUsuń
  163. Ależ piękności rozdajesz. Spróbuję i ja swojego szczęścia, mam nadzieję, że się uda! W cuda, takie prawdziwe cuda, ostatnio wierzę, więc koniecznie staje w kolejeczce!
    Ściskam:*
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  164. Jeszcze ja! Jeszcze ja! Grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home