Budki dla ptaszków

A właściwie zawieszki w kształcie budek dla ptaszków. Jest to dalsza część projektu tanich dodatków, technika wykonania taka sama, jak w przypadku zajączków. Z tą różnicą, że budki są dwustronne i niektóre dodatkowo zostały ozdobione kolorową wstążką. Tego typu zawieszki mogą wzbogacić "śmieciowy" bukiet, czyli zestaw różnych gałązek przyniesionych ze spaceru. Zrobiłam dwa rodzaje. Pierwszy jest w różyczki.


Natomisat drugi ma tę samą kolorystykę, co prezentowana wcześniej zajączkowa girlanda. Mają zwisać nad stolem kuchennym z wianka uplecionego z witek wierzbowych. Niestety jeszcze się nie zabrałam za jego wykonanie, dlatego pokazuję je na gałązkach w wazonie.


Tutaj z kolekcją naczyń z przejrzystego szkła, szkoda, że mało widoczną na zdjęciu. Wprowadzają kolor, a nie kosztowały w zasadzie nic więc nie bedzie żal pozbyć się ich po świętach. Rzeczy do przechowywania i tak jest zbyt dużo. Trzeci rodzaj to przestrzenne budki. Wykonałam tylko dwie, całkiem na próbę, bo uznałam, że i tak nie bedzie gdzie tego wszystkiego porozwieszać.


Pozostała mi jeszcze tylko dekoracja na stół i moje rzeżuchowe wiaderka. Wystarczy tych ozdóbek jak dla mnie. Zresztą czas zabrać się za poważniejsze sprawy. Nareszcie przestał padać śnieg. Pogody wiosennej życzę wam wszystkim.



18 komentarzy :

  1. Kochana dekoracje świetne !!!!
    Podwójnie cenne bo wykonane własnoręcznie !!!!
    Budki są urocze !!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE BUDKI ;-))))PODOBAJĄ MI OBYDWA RODZAJE;-)))MYŚLĘ, ŻE Z POWODZENIEM MOGĄ SŁUŻYC JAKO ,,CAŁOROCZNA''OZDOBA;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe , bardzo ładne ...)))) całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, wiosny życzę i Tobie i sobie :)brrrr

    bardzo podobają mi się budki przestrzenne, te klasyczne motywy na nich są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście te wyżej tez piękne, ale do mnie bardziej pasowałyby te przestrzenne :)

    to wszystko przez ten śnieg.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, bardzo pomysłowe...najbardziej podobają mi się te kolorowe...mega wiosenne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne nic dodac nic ując :))

    OdpowiedzUsuń
  9. coś ostatnio za mną chodzą te domki :) o pogodzie niestety nie mogę się dzisiaj dobrze wypowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  10. ŻYCZĘ CI WSPANIAŁEGO PONIEDZIAŁKU,

    ORAZ

    CUDOWNEGO STARTU W PRZEDŚWIĄTECZNY TYDZIEŃ

    piękny blog ciekawy,kolorowy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe pomysły! Proste ale szalenie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz pomysły!I bardzo fajnie budki stworzyłaś!I to jeszcze własnoręcznie!Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Budki i domki są urocze! Masz świetne pomysły:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne i pomyslowe te budki zawieszki i te w 3D tez . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawieszki pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tu u Ciebie....Tak wiosennie i świątecznie.Budki bardzo mi się podobają, szczególnie te na drugim zdjęciu. Zauważyłam też świeczkę- CUDO :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nezwykłe dekoracje, proste w wykonaniu a wzbudzają zachwyt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka