Wyniki rocznicowego candy

Przede wszystkim Bardzo dziękuję za tak ogromne zainteresowanie. Przeszło ono moje najśmielsze oczekiwania. Zazwyczaj pod moimi postami jest góra kilkanaście komentarzy. Ten post był otwierany 1732 razy.  W komentarzach odnotowałam 213 wpisów. Z tym, że niektóre , pewnie z powodów technicznych, były powielone. Ten problem dotyczył 10 osób, które w sumie zamieściły 26 wiadomości. O dziwo pojawiły się również wpisy z dość odległych miejsc, co jest naprawdę niezwykle miłe. Starałam się zajrzeć na każdego waszego bloga, co przy takiej liczbie nie było wcale łatwe. Nie wszędzie byłam w stanie podziękować osobiście. Za co serdecznie przepraszam. Tam gdzie nie zostawiłam swojego śladu postaram się wrócić. Dzięki waszym komentarzom trafiłam w naprawdę fascynujące miejsca, prowadzone przez niezwykłe osoby. I wyciągnęłam z tego wszystkiego istotny wniosek na przyszłość. Mam naprawdę długą listę blogów, które regularnie odwiedzam. Z różnych powodów nie zawsze i nie wszędzie zostawiam komentarze. I pewnie wygląda to tak, że nie bywam a potem wpisuję się na candy. Od dziś obiecuję solennie zostawiać chociaż kilka słów pod waszymi postami żeby właścicielki miały świadomość, że to, co robią nie jest mi obojętne. A teraz czas na wyniki. Przy tak sporym zainteresowaniu skorzystałam z portalu www.losowe.pl. Podałam mu wszystkie 213 wpisów bo w przeciwnym razie nie wszystko byłoby jasne. Oto wynik losowania. 


Jak widać wytypowana przez program liczba to 10.  Jak już pisałam, brałam pod uwagę ilość wszystkich wpisów, w związku z tym 10 komentarz pod rocznicowym candy wpisała:


Gratuluję serdecznie i proszę na maila o adres, na który mam wysłać manekina i pudełko. Myślę, że będą pasowały do twoich wnętrz.  Bardzo mi przykro, że nie mogę obdarować wszystkich.


32 komentarze :

  1. Gratuluję Białej Koronie :) szczęściara :))
    a Tobie bardzo dziekuję za zabawę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla wygranej. Dostanie wspaniałości. A losowanie przeprowadzone profesjonalnie. Chyba skorzystam z tego sposobu.
    Pozdrawiam
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zabawe i gratuluje Koronie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłą zabawę. Następnym razem też spróbuję skorzystać z tej strony .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wygranej i podzięowania za fajną zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Koronce:) - śliczności wygrała:) I dziękuję za fajną zabawę:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluje!
    Dzieki za zabawe:)
    Pozdrawiam. Janka

    OdpowiedzUsuń
  9. ja równiez gratuluję! i coż... szkoda ze to nie ja....

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni, a pozostałym dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh, liczy się przede wszystkim dobra zabawa, więc zwyciężczyni serdecznie gratuluję! Dzieki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buuu będę ryczeć. No cóż dziękuję za miłą zabawę i gratulacje szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwyciężczyni gratuluję !!!
    Tobie dziękuję za wspaniałą zabawę !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc Kochana,

    dziekuje za twoj komentarz!

    Cudowny blog!

    Pa, Hania

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję serdecznie i dziękuję Tobie za piękne candy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dziękuję Organizatorce zabawy i gratuluję Zwyciężczyni.
    Zaś do wszystkich pozostałych Uczestników tego fantastycznego Candy wysyłam szczere wyrazy współczucia: dokładnie wiem, co czujecie :))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwej Koronie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zabawa dziękuję:) i gratulację dla Białej Korony. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  21. o lol szkoda ze się spóźniłam :) gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj jaka szkoda, znów mi szczęście nie dopisało...
    :(
    no cóż, w każdym razie gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję szczęściarze:DDD
    Dziękuję za miłą zabawę, pozdrawiam ciepło:DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie Gratuluję.
    Zapraszam na rocznicowe Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html
    Pozdrawiam. m.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear! Congratulations to the lucky winner and to you, dear, for the absolutely lovely candy you shared with us! I confess I was dreaming about it because I love mannequins so much and your box is so beautiful! :))) God bless and have a wonderful time! Rachel :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięuję pięknie za możliwość uczestniczenia w zabawie i gratuluję Białej Koronie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! Wygrałam!!! Jestem w głębokim szoku, bo dowiedziałam się dopiero teraz. Nie wiem jak Ci dziękować!!! Już piszę e-maila :)

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka