Polecane posty

Inspiracje

Próbuję w moim wnętrzu połączyć elementy różnych stylów. Sięgnęłam do fachowych poradników, książek o wnętrzach i inspiracji z internetu. Szukam tego, co mnie się podoba, pasuje i sprawdzi się u mnie. Nie będzie tego dużo. Zdecydowanie wolę zróżnicowane wnętrza niż te utrzymane w jednostajnym stylu. Dziś kilka zdjęć z francuskiego czasopisma. 








Jak już będę bezbłędnie rozróżniała, jaki styl dominuje w oglądanym pomieszczeniu, to zafunduje sobie nagrodę. Myślę jednak, że nie tak łatwo to opanować. Z prezentowanych inspiracji najbardziej podoba mi się półka nad łóżkiem.Może uda mi się samodzielnie coś takiego wykonać...
_______________________________________________________________________

"Miłość jest zawsze chaotyczna. Gubisz się, tracisz trzeźwy osąd. Nie umiesz się bronić. Im większa miłość tym większy chaos."
                                                                                         (Jonathan Carroll "Białe jabłka")


 

Komentarze

  1. Piekne zdjecia , masa inspacji, a amfory sa cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne aranzacje, te dekoracje sa niesamowite, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakie piękne aranżacje...cudo!!!
    Cieplutko i wiosennie pozdrawiam.
    Dziękuję za wszystkie wspaniałe słowa i odwiedzinki
    to taki słodki balsam dla mej duszy:)Dodaje twórczych myśli:))
    Buziaki posyłam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home