Druga strona sypialni.

Do pokazywanej poprzednio dekoracji nad łóżkiem dopasowałam resztę sypialnianych dodatków.


Wykorzystałam starą owalną ramkę, którą kiedyś kupiłam na pchlim targu. Wypełniłam ją kompozycją, na którą składają się: Wstążki, materiałowa czarna róża i biały ptaszek. Miała w założeniu kojarzyć się z wiosną.





Detale niestety nie są dokładnie widoczne. Można ją postawić albo położyć. Do tego dostawiłam biało srebrne świeczniki.


Pojawiły się pierwsze promienie słońca więc srebrne i połyskliwe elementy ładnie je odbijają. 

Kryształy w sumie pasują do tych wiszących na żyrandolu. W słoneczny dzień mam tęczowe ogniki na wszystkich ścianach. Może uda mi się to kiedyś uchwycić na zdjęciu. 

 ____________________________________________________________________

"Serce i umysł rzadko kłamią jednocześnie."
                                                                                                              (J. Carroll "Szklana zupa.")

 

4 komentarze :

  1. kryształki ładne
    ramka chyba też- faktycznie mało widać, no ale ptaszek się odznacza :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. No ślicznie!!! :))) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne swieczniki, i pieknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka