Polecane posty

Druga strona sypialni.

Do pokazywanej poprzednio dekoracji nad łóżkiem dopasowałam resztę sypialnianych dodatków.


Wykorzystałam starą owalną ramkę, którą kiedyś kupiłam na pchlim targu. Wypełniłam ją kompozycją, na którą składają się: Wstążki, materiałowa czarna róża i biały ptaszek. Miała w założeniu kojarzyć się z wiosną.





Detale niestety nie są dokładnie widoczne. Można ją postawić albo położyć. Do tego dostawiłam biało srebrne świeczniki.


Pojawiły się pierwsze promienie słońca więc srebrne i połyskliwe elementy ładnie je odbijają. 

Kryształy w sumie pasują do tych wiszących na żyrandolu. W słoneczny dzień mam tęczowe ogniki na wszystkich ścianach. Może uda mi się to kiedyś uchwycić na zdjęciu. 

 ____________________________________________________________________

"Serce i umysł rzadko kłamią jednocześnie."
                                                                                                              (J. Carroll "Szklana zupa.")

 

Komentarze

  1. kryształki ładne
    ramka chyba też- faktycznie mało widać, no ale ptaszek się odznacza :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. No ślicznie!!! :))) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne swieczniki, i pieknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home