Niezwykła sesja

Staram się nie zamieszczać tutaj postów nie związanych z moim mieszkaniem. Czasami jednak trafiam w sieci na fotografie, które stanowią dla mnie inspirację i są przejawem niezwykłej wyobraźni autorów. Może dobrze jest podzielić się takimi znaleziskami. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? Zresztą  prace te mogą stanowić  element dekoracji domu. Ogromne wrażenie zrobiły na mnie fotografie Rus Anson. Prezentuję tylko kilka z nich. Te akurat mają tematyczny związek z wystrojem wnętrz. Jestem przekonana, że którąś wykorzystam do dekoracji swojego mieszkania.





 ______________________________________________________________________

...żadna wielka miłość nie umiera do końca. Możemy do niej strzelać z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć. Potrafi znaleźć sobie drogę do wolności i zaskoczyć nas, pojawiając się, kiedy jesteśmy już cholernie pewni, że umarła, albo, że przynajmniej leży bezpiecznie schowana pod stertami innych spraw...
                                                                                                                 (J. Carroll  "Poza ciszą".)


 

7 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam wlasnie tego typu fotografie, niesmowity efekt, pozdrawiam serdecznie i fajnie ze sie podzielilas twoim zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotografie, trafiłaś w mój gust :) Cudnie prezentowałyby się z nowoczesnym, chłodnym mieszkaniu, takim jak moje. Może też jej wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne fotografie, ciesze sie ze pokazalas nam je.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te fotografie, szczególnie pierwsza i trzecia:) Mi marzy się forotapeta kiedyś na jednej z ścian:) Daja super efekt! Ostatnio w internecie widziałam fototapetę chyba włoskiej uliczki, która była przełużeniem przedpokoju:)Super to wyglądało Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotografie. Czajnik z pierwszego zdjęcia niesamowity- chciałam zakupić podobny ale nigdzie nie mogłam na taki trafić :)
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Jestem pod wrażeniem tych zdjęć. Miło tu u Ciebie. Z przyjemnością poobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Witam i cieszę się z wizyty.

kokonhome © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka